Gå til innhold

HJELP - ang EL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere hjelpe meg litt. Har tatt slike billigtester. Mandag begynte det å vises litt farge på teststreken, i går kveld var den like sterk som kontrollstreken og i dag tidlig er den sterkere. Hadde litt magesmerter i går. Når er EL da? Hadde jo selvfølgelig ikke anledning til å ha sex i går. Vil den fortsette å teste positiv selv om EL har vært? Føltes kanskje som om EL var i går, men har aldri kjent det før. For sent å hoppe til køys i dag/kveld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var sikkert i går, om du kjente litt vondt. Det gjorde jeg før ved EL, noen sekunder med menssmerter, for min del.

Om det er for sent eller; det går an å prøve! :)) Så bare sett i gang, hehe.

Skrevet

Jeg tror det er slik at når du tester positivt på EL test, som for din del høres ut som var igår kveld/idag, så er det ca 12 - 48 timer til EL. Det du kjenner da imagen, er sikkert at kroppen gjør seg klar til å slippe egget. Mener å ha lest at egget kan leve et par døgn, så det er bare å hoppe til køys så fort som mulig!! (Nei, tror ikke det er for sent..)

Lykke til!

Skrevet

enig med Barney. jeg har lest at egget kan leve inntil et døgn da men. uansett; tid kan det være! Hopp i høyet:-)

jeg hadde positiv EL test (digital) søndag og forholdsvis sterkt ubehag under sexen samme kveld. Kjørte på også i går kveld i tilfelle nettopp EL skjedde etter max-tid 48 tiemr senere og egget fortsatt levde/lever:-)

Lykke til!

Skrevet

dytter...

Godt å høre at det er håp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...