Gå til innhold

bare frustrert og lei.. ikke noe interessant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler jeg bare klager, og klager og klager... Har bekkenløsning, og vet at det er vanlig. Men det gjør så ondt, og jeg blir så lei! Føler jeg ikke mestrer en dritt!!! Var hos jordmor i går. Har lagt på meg syv kg på 25 uker, og bruker str M. Allikevel snakker hun bare om at jeg må være forsiktig med hva jeg spiser.. Følte meg bare feit og ekkel da...

Jobber 50% og regner ikke med å gå opp igjen i 100% før permisjonen er over.

Vi har kjøpt oss hus som skulle være ferdig bygget og innflytningsklart i mars. Men nå blir det ferdig i midten av november. Det fikk vi vite fo to dager siden. Så plutselig må vi selge og flytte tre mnd før planlagt.

Dette burde jo glede mitt hjerte!!! Men nei.. tenker bare på hvor slitsomt det blir å pakke og styre med stor mage og ondt bekken og 50% turnus jobbing. Var så innstilt på å vente til bebien er to måneder.. (termin i midten av januar)

Æsj... måtte bare lette mitt hjerte for smerte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkar!!! Mener det virkelig, det er ikke greit å ha det sånn... Jeg hadde en skikkelig rævva dag for noen dager siden også! Var drittlei alt og alle!

Men 7 kg på 25 uker??? Det er jo ingenting...

Jeg er vanligvis rundt 50 kg og på kontroll hos JM når jeg var ca. 13 uker på vei, var jeg 54 kg!!!!!!!!!!!!! Da lurer man på hvordan man ser ut i uke 40....... fy f....

Dette ble kanskje litt usammenhengende og ikke så veldig trøstete, men det går heldigvis over! Og du er heldig som har hus, god plass og god tid til å innrede før babyen kommer!!!! :)

Trøsteklem fra meg!

Skrevet

TAKK!!! Hehe.. sitter med tidenes største krokodilletårer nå.. helt håpløs! Glad det ikke er noen andre enn meg på jobb. Og jeg vet jo at det er bare fordeler å komme i hus før den lille kommer.. Får håpe morgendagen blir bedre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...