Spinella Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Hei! Ville bare si tusen takk til dere som har delt både sorger og gleder med meg her inne på forumet. Jeg har selv vært prøver i nesten et halvt år, og det har vært så deilig å lese at det er flere som har de samme spørsmålene og følelsene som meg. Hvordan kjennes ømme pupper ut? Er alle symptomene bare innbillning? Å nei, der kom TR! Etc etc. Håper dere fortsetter å dele og gi av dere selv, og lykke til til alle prøvere. Selv testet jeg positivt i dag, og er full av følelser. Masse babystøv til dere alle.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Gratulerer så mye!! Håper å følge etter om ikke altfor lenge, hvis bare EL kunne komme snart :oD Masse lykke til i tiden fremover!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 hei hei. vet ikke helt om jeg har hjulpet deg med noe konstruktivt, men suger gjerne til meg babystøv :)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 fan, he he. glemte jo helt å gratulere. er det mulig? litt trøtt i dag jah. GRATULERER!!!! kos deg nne på 1. trimester. masse hyggelige damer der
Anne-B. Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 Gratulerer! ) Det er så koselig med sånne beskjeder på morrakvisten.
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 11. oktober 2006 #7 Skrevet 11. oktober 2006 Gratulere så masse! :-) Lykke til på 1 tri! :-) Suger til meg masse babystøv! :-)
scubagirl med scubababy Skrevet 11. oktober 2006 #8 Skrevet 11. oktober 2006 Gratulerer så masse fra meg også... ... og jeg super i meg så mye babystøv jeg klarer... Klem fra..
attpåklatt!! Skrevet 11. oktober 2006 #9 Skrevet 11. oktober 2006 Gratulerer så mye!!!!!!!!! Kos deg masse!!!!!!!!! Lykke til!!
**Håper** Skrevet 11. oktober 2006 #10 Skrevet 11. oktober 2006 Masse gratulerer:=) Så utrolig koslig. Kos deg masse med spiren. Ønsker deg alt godt:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå