Susan*lillegutt og mini* Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Har dere sovet godt i natt? Det har ikke jeg,har vridd å vent på meg i hele natt,vondt i ryggen,men er fordi jeg ble teipa der igår av manuell terapauten,så ble fort sliten pga. teipen. Også har jeg vært urolig for jeg skal på UL i dag, min 3 UL, og er 12+1 idag.Skal måle livmorhalsen i dag også,så håper det er litt lengere enn den var da jeg gikk med lillegutt, da var den bare 22mm i uke 12 (skal være mellom 40-45mm) å da var den halvert. Så håper jeg så alt er bra med knøtte der inn,vet ikke hvorfor meg har fått før meg at den ikke har det bra,men har sikkert mye å si det som har skjedd tidligere med oss (mistet tvillinger i uke 18, og lillegutt ble født i uke 35) så håper så at det er et levende foster der inne =) Sykehuset ringte meg igår,å fikk et lite støkk da ja,men var bare for å høre om jeg kunne komme senere,for hun hadde dobbeltbokket kl.10,så skal kl.13.20 istedefor,og er ikke til han som jeg har gått til og skal gå til,er hos den andre faste gynekologen,men er det han jeg hadde første gang så snu jeg i døra,en mer uhøfflig og sur person har jeg aldri vært borti,og jeg har vært en del inn og ut av sykehuset i de siste årene, han orket ikke å høre på hva jeg hadde å si,å jeg var inne i max 5 min,da hadde han klart å måle livmorhalsen min med utvendig UL,noe verken fastlegen,jordmoren eller den "faste" gynekologen min forstod hvordan han klarte (han var hvis vikar fikk jeg beskjed om igår da de ringte meg,for sa ifra at hvis det var han,så nektet jeg å komme) Så håper,og tror at det ikke er han,og at alt er bra med den lille,og at livmorhalsen er slik som den skal være =) Håper dere får en kjempefin dag alle sammen =) Klemmer fra
MammaiLarvik Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 God morgen til deg også!!!!!!!!!!!!!!! Bare lurer på om måling av livmorhalsen blir gjort på alle, og hvorfor....?
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2006 nei,tror ikke det blir gjort på alle. Grunnen til at det ble gjort på meg var fordi jeg blødde kraftig i uke 12 med lillegutt,da var det morkaka som dekket åpningen,og ble da målt livmorhalsen også,og da fant legen ut at den var for kort,så var på hyppige kontroller for å måle den,noe som jeg skal nå også Livmorhalsen er jo den som skal bli kortere og kortere jo nærmere man er termin,for til slutt å begynne å åpne seg,min startet allerede å åpne seg (nebbe som legen sa) i midten av uke 20,så i uke 28 fikk jeg 3 lungemod.sprøyter tilfelle han skulle komme enda mer fortidlig enn ha gjor.
Snufsa *født* Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 morn morn.. du får ha lykke til idag da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå