Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Og ja den kom i går kveld, så det holdt også.. har nesten ikke sovet i natt, hatt sååå vondt og blødd myyyyyyyyyye..... men sånn er det, den kom og jeg er glad for det. For da kan jeg starte med sprøyter på søndag.. :-)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Så bra at mensen kom Tullemor-da går jo alt som planlagt videre ! Og det er jo det beste! Klem fra
vekt-75 Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Det er bra at alt går som det skal Tullemor. Sender du meg noen tante vibber? nå er det jeg som venter, skulle hatt den i går.Men har en uke på meg til jeg starter på sprøyter, så jeg skal ikke klage enda. klem
Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 jippiiiiiii.... hehe... rare mennesker vi er.... har i mange år håpet at dritten ikke vil komme, så nå jubler vi..... nå er alt tilrettelagt damen.... klemzer fra
Snooopi Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Så bra! Velkommen inn i kampen! Vi skal vist kjempe side om side denne gangen, hehe. Klemmer fra
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2006 Takk jenter, nå er jeg virkelig i gang..
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 11. oktober 2006 #7 Skrevet 11. oktober 2006 Gratulere med TR:-) Lykke til med sprøytestart til helga, bra du får god oppfølging av legen din. Klem
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2006 Takk snøfilla... ja ble glad nå.. har skikkelig vondt og blør myyye men er bare glad hun dukket opp. (var i siste liten gitt). Ja skal bli bra å få litt opplæring, må høre litt ang mengden osv også.. skulle jo egentlig ha et annet merke, men så kunne jeg bruke Gonal f siden jeg hadde det fra før og det var jo fint.. så sparte jeg de pengene. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå