Gå til innhold

Hva er dette babyklisteret egentlig....

Anbefalte innlegg

...som jeg leser så mye om her inne.(men ikke festet meg så mye ved) - for jeg trodde det ville gå greit uten. Etter at jeg begynte å blø mandag kveld ser jeg at det har vært noe på gang som tydeligvis ikke har klart å feste seg. Kommer ut mer enn en vanlig mens....(unnskyld detaljene her). Ved neste forsøk vil jeg naturlig nok legge forholdene best mulig til rette for at egget skal feste seg. Har lest tipsene her inne. Sykehuset mener man ikke kan gjøre så mye fra eller til, men det er vel ikke skadelig å prøve? Jeg mener, det gjør vel ikke vondt verre? Noen som har prøvd dette "klisteret"?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6640612-hva-er-dette-babyklisteret-egentlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Riksen sier de at når egget ikke fester seg så er det som oftest fordi det er noe galt med egget. Det skal jo fortsette å dele seg riktig etter innsetting, og kromosomer og alt annet må være på plass før det evnt. fester seg. Lege-medisinen har derfor liten tro på såklat "babyklister".

Men det er at homeopat-preparat i dråpeform som skal blandes med vann og drikkes 2 - 3 dager før uttak (og fortsette etter innsetting). Mulig det styrker blodomløpet i livmora, men så lenge egget ikke er "liv laga" spiller en perfekt livmor dessverre liten rolle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...