Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 glad jeg er blitt i den lille jenta som ligger i magen min. Det er helt rart, jeg har ikke sett henne en gang. Det blir berre mer og mer fantastisk hver gang hun sparker og koser seg inni der, da vet jeg at hun har det bra. Jeg gleder meg sånn til jeg få se henne, hun er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ etter lengtet. Of, litt sentimental i dag, men jeg elsker henne over allt på jord. Synst det er helt utrolig å tenke at jeg og mannen min tilslutt klarte å lage ett barn sammen, hun er ett resultat av oss begge to. Må dette trimesteret gå fort, orker snart ikke å vente mer på henne
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Det er en fantastisk ølelse, sant! Innimellom kjenner man at det bare strømmer følelser gjennom deg når du tenker på den lille inni magen. Det er helt herlig;) Gleder meg også helt utrolig til han kommer nå... Så spennende. Og bare den følelsen alle snakker om, når barnet blir lagt på brystet for første gang. Kan nesten ikke vente på å få kjenne den! Vi er bra heldige!!
Skrømti Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 For et herlig innlegg, Tryne. Blei nesten litt rørt, jeg. Husker deg jo godt fra Bli gravid, du med alle pp, hvor tallet ble bare større og større... Ja det er helt fantastisk det vi får oppleve, virkelig noe jeg prøver å ikke ta for gitt. Jeg for min del synes det på en måte er _litt_ vanskelig å binde seg til Lillegull, tror nok det har mye med at heile greia for meg er så uvirkelig. Men likevel, merker jo at jeg rett og slett er glad i Druå, som vi kalte han i begynnelsen. Vi får prøve å nyte ventetiden, det er jo en helt spesiell tid. De sier jo at halve gleden med å vente på noe er ventinga i seg selv!
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 jeg prøvde å ikke binde meg for mye til nurket i magen i begynnelsen, redd for at noe skulle gå galt. men nå orker jeg ikke tanken på at noe skal gå galt, så da får jeg heller kose meg med den lille jenta. jeg klarte å binde meg mer til henne etter at jeg fikk vite kjønnet, da ble hun liksom ikke berre kallt den greia, eller den babyen osv.. ja, jeg hadde nok en del pp etter meg før den satt, men det klaffet tilslutt, trodde ikke mine egne øyner:) Gjør det fortsatt ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå