Gå til innhold

Beina vil ut å vandre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg har febrilsk vært på leting etter en rød ulltråd!! Finner ikke en som ikke er rød engang.... Må ut å kjøpe litt garn i morgen..... Beina klarer ikke sitte eller ligge i ro...!!

Dritt ;((((((((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har rød ulltråd rundt beina og di har vært rolig sia sist... trur egentli ikke fargen har nå å si... trur det e mæst at ulltråen stimuler blosirkulasjonen eller ett eller anna :D

Håpa du får ro i beina igjen... e pyton med ville bein :D

Skrevet

UFF!!

Det der høres virkelig utrolig kjipt ut, pop...

Skrevet

Det har jeg også, har nesten ikke sovet i natt og det er så utrolig frustrerende.. Får vel gå rundt med noe ulltråd jeg også og se om det hjelper... Hmmm.. tror faktisk sambo har noe rød ulltråd i fiske kassa si- får rope på han og be han hente :)

Skrevet

I fiskekassa av alle steder, da.... ?? hahaha..

Skrevet

Ja, det er helt utrolig hva han har oppi der skjønner du... :)

Skrevet

Dette har jeg ikke fått med meg!

Rød ulltråd mot urolige bein???

Hva gjør man med den tråden da?

Skrevet

Surr ett par ganga rundt ankeln... ikke førr stramt og gå med den tel evig tid ;D I allefall tel du ikke træng den meir :D Har faktisk ikke hatt urolige bein etter at æ bynnt med rød ulltråd... men træng sekkert ikke vær rød da...

Skrevet

Så mye rare plager man kan få når man er gravid, og så mye rare råd og remedier det finnes mot dem! : )

Skrevet

*flire* Tror nok det er en annen grunn til dette.....(hint: stort understell)...*mobbe* hehehe.....

Skrevet

Jasså Tonygutt.... Du er virkelig i siget nå...hehe... Sikker på at det ikke er noe du MÅ få gjort????? Hinter til sånne handymanting....

Skrevet

Har vært å kjøpt et helt nøste med rødt ullgarn! Spurte først dama om jeg kunne få en prøve, men da presterte hun å gi meg 2 cm.......yihaaaa, kan jo ikke knyte det rundt beinet!!

Skrevet

hahahaha, jeg trodde du var rastløs, kjedet deg og måtte ut å handle garn for å strikke!!!!!!!!!! :-)

Skrevet

hehe...nei, jeg bare tenker logisk:) Har du ikke sett at mange menn sitter med bena spredd....er jo pga stort understell:D (eller at dem ønsker at det var slik)...hehe...*føler seg kjempe smart nå*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...