Gå til innhold

wow, tvillinger gitt!!!


*påveitilåbli4barnsmamma*

Anbefalte innlegg

Herregud, etter mange års slit (5år) skulle vi nå endelig bli gravide med ICSI, og tenk, vi skal ha tvillinger, blir helt bløt i øyekroken av tanken... er 7+5 i dag onsdag 11.10.2006. Var på ul i går 10.10 og så to hoppende hjerter som banket, i hver sin fostersekk. De var jo så søte, selv om vi ikke så så mye enda... Sikker på at de er verdens vakreste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så morro! Gratulerer så mye! Da er det sant som de sier: At den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :o)

 

 

Lykke til med graviditeten og spirene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro:o) Det var vel med skrekkblandet fryd du mottok nyheten tenker jeg:) Men etter 5 års slit er det vel ekstra stas med tvillinger:) Lykke til videre da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en fantastisk nyhet å starte dagen med! Ble kjemperørt på dine vegne, og ønsker deg masse lykke til! Har fulgt med deg på assistert befruktning, og må si jeg har savnet innleggene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI JIPPI JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer så mye Efios!!! Så morro!!!!!

Kos deg masse med spirene dine! Det har du virkelig fortjent etter så lang ventetid!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så moro!

 

(Venter selv på UL 1.nov - det KAN være 2 ,siden de satte inn to egg hos meg også. )

 

Hurra for deg og de to små**********************************

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! og jeg og!!!

Jeg er 7 uker i dag. Jeg lurte meg til å låne et ultralydapparat i dag og der var det to. Var i sjokk før i dag. Har to fra før og skulle ha en til vi. Men veldig gøy nå når jeg er over sjokket. Kjekt at vi er omtrent likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!! og så herlig. GRATULERER. og det er så deilig og endelig få det til etter så mange års slit. unner dere det virkelig. hos meg er det bare ett bankende hjerte, var nesten litt overasket for jeg var sikker på at det var to..... og sist mandag så vi en liten mandel med hjerte og noen armer og ben (streker) som beveget seg. er 9uker idag:)

gøy at noen av oss kom oss videre fra ass.befr....

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, så mange av dere som har svart meg a gitt. morro!!!!!!!!!! Ja her vokser vi og koser oss, tenk, er 8+0 i dag, og ser snart ut som en elefant, hihi... har alltid vært lang og tynn, men nå er jeg bare lang. Legger meg ut både her og der.Men det er absolutt verdt det. Er det normalt å se ut som man er 4-5 mnd på vei? Folk spørr, og jeg klarer ikke juge... Ja jeg er gravid, og har termin 27.mai, så får folk regne ut selv. HIHI.. Morro å se at noen av de gamle traverne fra ass. befruktning er her også, endelig...

Ønsker dere alle ett supert svangerskap...

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig Eifos:o)!!

Supergod nyhet..............

Jeg sniker meg over til disse sidene jeg, lyktes nå på siste fryseforsøk og er 4+4 idag, så det er tidlig ennå men håper inderlig:o)...........

Tok du blodprøve på dag 14, mener å huske det fra assistert befruktning, og husker du i så fall hvor høyt hcg-nivå du hadde?

Gratulerer så mye!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS!

 

Du har jo to morkaker så det er ikke rart om du legger på deg mer og at det syns mer enn på de med en i magen:o).........

En venninne av meg skal ha to, toeggede og har ganske så stor mage hihi.............

Husk at du skal hvile mer enn andre tvillingmødre da( de som skal ha eneggede) venninna mi ble 100% sykmeldt i uke 20.........

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei finetine, så hyggelig at det er din tur og... jippi!!!! du, jeg tok blodprøve på rugedag 12 etter innsetting, og hcg var da på 248. tok ny på rugedag 15 og hadde hcg i 1250. Tok digital test allerede på rugedag 8, og den viste gravid, og det gjorde den hver dag frem til blodprøva på rugedag 12... Hva med deg, hvor høy var din hcg på dag 14?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...