Gå til innhold

Så jule-sjokoladen i butikken ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva fører den med seg =) jo massevis av julestemning =))

Er det bare meg eller gleder flere seg til jul?

Jeg vet ikke helt hva det er men jeg gleder meg skikkelig til jul i år. Jeg husker i fjor så gledet jeg meg liksom ikke noe særlig, det var ikke noe spennende eller spesielt. Men i år så blir jeg 20år den 18. desember, og så skal jeg vente på babyen som jeg har termin med 1. februar. Og når julen da nærmer seg, er liksom alt annet veldig nærme det også.

Gleder meg til å høre på julemusikk, og se på adventskalender-barnetv. Jeg gleder meg til hele stemmningen med jul.. Så er det første jul i nytt hus, noe som også er litt artig da =)

Jeg måtte liksom bare nevne det, og spørre om jeg er den eneste =)

*all i want for christmas is my two front teeth" **plystre**

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, herlighet, nå skal det hamstres julemarsipanpølser, ja! :D

Skrevet

har måtta kjøpe mæendel sånne marsipanposa ja.. trur æ bynne å få dilla på "julegodt"...:)

Skrevet

Å ja - jeg gleder meg enormt til jul i år, har en gutt på 18 mnd. og gravid m/nr. 2. Vi flyttet inn i ny leilighet i sommer ( Vårt første hjem som er "vårt") etter å ha leid i mange år. Så jeg føler at denne julen blir veldig spesiell - har allerede funnet ut hvor juletreet skal stå ;-) Ser for meg meg selv v/kjøkkenbordet - m/ forkle og står å baker m/julemusikk i bakgrunnen, gutten min som hjelper til m/mel i hele ansiktet og ute daler de første sneen - hi-hi...dette er kanskje å drømme litt men! Men jeg klarer nesten ikke vente!!!!

Lykke til med babyen som kommer :-)

Skrevet

Næh, er det sant? Ut å kjøpe.....

Åhhhhhhh som jeg elsker alt ved julen og forberedelsene.

Jeg gleder meg masse til jul i ny stue og nytt kjøkken:-) Gjett om jeg skal kose meg gløgg i hjel:-)

Skrevet

Ja selv har jeg liksom ikke hatt råd til å kjøpe meg helt nytt kjøkken, men har tatt en liten oppussing av det som var, så har jeg pusset opp stuen min fra topp til tå, så endelig blir det litt mer "Mitt hus" ;) og jeg gleder meg sånn til å stå her med en Kjeeempee mage og bare kose meg med alt som heter jul. Rødt og Grønt og namnam, og mat og drikke og ja jeg vet ikke hva ;-)

Skrevet

huff ikke si det da... nå må jeg på butikken å kjøpe en sån med marsipan stenger tror jeg...

Skrevet

åååååå jeg gleder meg til jul!!! Julebaking, julegavepakking, julepynt, julegardiner, julekonsert, julekaker....... jeg elsker jul!

Men julesjokolade og julebrus er bannlyst i heimen vår før 1.desember - eller første søndag i advent!

Skrevet

Jeg gleder meg og gruer meg til jul...

Gleder meg til all den gode maten, den gode stemningen, kose oss med barna, pynte juletre.

Gruer meg til vasking, henge opp gardiner, være stoooor og tung, ikke finne noen klær jeg passer inn i....

:-)

Gleder meg mer enn jeg gruer da.

Skrevet

Nå har jeg telt. Det er 74 dager igjen til julaften (hvis jeg regnet rett).

Og jeg har kjøpt en julegave.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...