Gå til innhold

Har dere fortalt til noen ennå at du er gravid?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har sagt det til noen på jobb slik at jeg skal slippe

det tyngste arbeidet. Ellers tror jeg vi skal klare og holde oss til vi er i 12 uke.. (tror)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig tenkt til å vente, men det spekuleres veldig blandt våre familier ol så tror vi er nødt til å fortelle det de nærmeste dagene. Er 6+0 i dag, er tidlig, men godt å få sagt det også!!!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt det til nesten alle tror jeg... Klarer ikke vente med sånn jeg. Men det er jo litt tidlig. Kjipt hvis det skal skje noe. Men har bare et velykket svangerskap bak meg, og ingen grunn til å tro at det skal skje noe galt denne gangen heller... (vet self at det kan skje da..) Men håper på at det blir en liten baby på meg til sommeren:) Datteren min leser i en sånn bok om graviditet og sånn. Skikkelig spennende med magene;) og babyene inni...Hun er 2år og 8mnd. Alle vet at vi har prøvd og ventet bare på at jeg skulle teste... så da måtte jeg jo nesten si det når jeg fant det ut....Besteforeldrene er jo helt på tuppa etter et barnebarn til vettu:) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalte det til min søster og mamma da jeg var 4+2, foreldrene til samboer og søsteren hans fikk vite det igår (er nå 6+2).

Ellers håper jeg på at vi kan vente til etter uke 12, men ser allerede nå hvor vanskelig det vil bli idet folk ber meg på fester, hyttetur etc., og det blir litt mistenkelig at jeg brygget på en forkjølelse hver gang liksom...

Men det er dårlig gjort at de skal mase sånn, det er jo mitt privatliv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fortalt det til familien og en del venner. Klarer ikke holde på en sånn hemmelighet jeg, for jeg blir så glad. Men det blir ikke offentlig før om noen uker. Er 7+3 i dag. Har fortalt det til dem jeg likevel hadde fortalt det til om det hadde gått galt, så er ikke så redd for det. Men jeg er sikker på at det går bra jeg, har sett hjertet slå og har en del symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare sagt d til to venninner...men de visste om prøvinga også..

skal vente til etter ultralyd med å fortelle til familie å andre venner...=)

 

tror jeg...sambo har lyst å fortelle til hele verden...(jeg og da men...)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er verdens dårligste til å holde ting sjult! jeg bobler over av alt som engasjerer meg, så alle mine nærmeste venner vet vi venter nr 2. Svigers vet det ikke enda, hun er litt sur av seg så jeg gruer meg litt... :o)

Må vel fortelle det snart, dårlig gjort at de alltid er sist! Jeg er bare 7+1 så det er enda tidlig, er optimist så jeg håper jeg ikke trenger å sende trist melding til de som vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fortalt det ennå, jeg... Ble faktisk spurt om vi hadde tenkt oss barn snart, først av en på jobben dagen før jeg tok testen, så av søsteren min dagen etter jeg tok testen... Snakket bare litt rundt det, uten å si verken ja eller nei. Er noen venner som veit at vi prøver, og er ikke sikker på hvor lenge jeg holder på hemmeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortalt det til en veldig god venninne, og ellers tror jeg noen på jobben til mannen min vet det. Verker etter å fortelle det til familie og svigerfamilie + resten av vennegjengen, men dette skjer nok ikke før uke 10 (dersom alt går bra så langt).

 

Er 6+4 i dag, så blir noen uker til. På jobben vil jeg holde det skjult så lenge som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortalt det til familen vår og nærmeste venner. Er bare 6+5 ennå, så det er jo tidlig, men de som vet om det ville vi uansett sagt det til om det hadde gått galt også. Ingen på jobben vet noe for jeg er sykemeldt og kommer til å være borte frem til uke 12 i alle fall:) Det passer jo fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 11+6 i dag, har ikke fortalt det til alle enda..

Noen ganske få vet om det.. Men nå begynner magen å vokse så kan sikkert ikke sjule det så mye lengre he,he..

Det er helst på kvelden av magen min er større, ikke fra morgenen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare 5 uker på vei, men søsteren min fikk vite det samme kvelden. I tillegg vet tre venninner om det. Samboeren min mener vi skal vente til jul før vi forteller resten av familien det....men det blir vi nok aldri å klare! Ihvertfall ikke jeg. Vil helst dele det med hele verden:) Tenker som så at hvis det går galt så har jeg noen å dele det med. Og nå har jeg noen å dele gleden med! Er også veldig fint å høre andres opplevelser og spørre til råds hvis det er noe jeg lurer på - for verken jeg eller min kjære har vært igjennom dette før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fortalt det til noen, er kun en hemmelighet mellom meg og min mann. Jeg er nå ca. 11 uker på vei. Vi skal prøve å vente så lenge som mulig, men tror jeg kommer til å si det til de aller nærmeste etter uke 12, da har jeg vært på ny UL. Ellers har vi lekt litt med tanken på å ikke "annonsere" det, så får venner og resten av familien oppdage det selv. Mannen min synes det hadde vært rasende festlig om vi ikke sa noe før til jul. Men, det kommer jo an på hvor mye magen vokser innen den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9+2, og vi har ikke fortalt det til noen. Det er godt å holde det litt for oss selv synes jeg. Skal vurdere etter uke 12 om vi skal begynne å fortelle det til de nærmeste.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke fortalt det til så mange enda,men problemet er at jeg er at jeg er blitt så stor at folk ser og spør om det!! Jeg sier nei,men de skjønner jo at jeg bare lurer meg unna...:( Jeg er 8+3 i dag og vil jo gjerne holde det hemmelig da.. Noen som har det som meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sagt det til nesten alle, jeg er 11+3. Sa det til foreldrene mine da jeg var 8+2, da hadde jeg vært på tidlig UL og fått beskjed om at det kom til å gå bra. Så har vi fortalt det til de fleste den siste uka. Er ikke så lett å holde skjult i lengden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en god kamerat av faren og min bestevenninne og hennes mann.

(kommer til å spørre om de vil være faddere, mens min søster og hennes kjære er gudforeldre.)

vanskelig å holde meg for alle de andre, men jeg skal klare det! halvveis til vi kan begynne å fortelle det nå snart...

termin 13 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har sagt det til den eine bestevenninna mi, elles er det ingen som veit. Hadde tenkt å seie det til heile familien i slutten av november, då skal vi ha "familiejulebord" - og då er eg 10 veker på veg. (Kjem til å fortelje det til svigers samtidig) Elles har vi ikkje tenkt å seie det til nokon andre før jul trur eg, kanskje nokre nære venninner når eg er 12 veker (dei kjem jo til å få snusen i det snart, vanskeleg å lure seg vekk frå kvar einaste fest liksom)

 

Har jo berre lyst til å fortelje det til heile verda *iihhh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...