Gå til innhold

er så trøtt..

Anbefalte innlegg

heia alle sammen,.. lurer på om jeg har krav på sykemelding? er kvalm gnaske masse, men spyr ikke (enda..) men det som plager ,meg mest er at jeg er så sinnsykt trøtt..hele tiden. legger meg tidli, prøver få nok søvn, men det er bare ikke nok.tar det rolig ellers også, men har ingen innvirkning. etter frokost må jeg bar slappe av igjen eller sove et par timer til..er helt dau med andre ord.noen som kjenner seg igjen? får man sykemelding, evt hvor lenge i gangen, vet jo aldri når det blir bedre..men jobb er liksom det siste jeg orker nå..hjelp...!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6639805-er-s%C3%A5-tr%C3%B8tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

e fleire ja som e sinnsykt trøtt! blei vekt klokka fire i natt av tingen i magen. har ikkje sove sia så d blir spennanes på jobb i dag!

trur de fleste legan e veldig forståelsesfull. men vest du e under nyavtalen når d gjeld egenmeldinge så kan du jo faktisk ta 8 daga heime i strekk.

Var kjempe trøtt sist. da kunne jeg ikke ta fri..hadde nettopp begynt i ny jobb og ville ikke fortelle om graviditeten ennå. Det var i barnehage, og skal si det var slitsomt! Gikk å spydde hele tiden og:( Men jeg kom meg gjennom det....på et vis. Var kjempe frisk og rask fra uke 12! Så det går over:) Spørs jo åssen jobb du har, og hvor villig de er til å tilrettelegge for deg. Men du får sikkert sykemeld hvis du føler du må ha det. Lykke til!

Om du får sykemelding er faktisk helt opp til legen din og deg.

Forrige gang jeg var gravid, var jeg utrolig redd, trøtt, sliten og kvalm! Satt omtrent og gråt for en sykemld. (Har mistet før å det er veldig tøft for meg). Men legen bare kikket på meg og sa at hvis jeg trodde han var en Dr. Grei som jeg kunne komme til etter som jeg ville ha sykemeld kunne jeg tro om igjen!!!

Jeg byttet lege, er gravid igjen å han sier at dersom jeg vil ha sykemeld kan jeg bare komme......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...