Gå til innhold

Spent gubbe.. hehe!

Dingeling

Anbefalte innlegg

Nei,nå skal dere tro,damer,at gubben min er litt sånn smårar for tiden.. tror han er i en slags "tåke" han også..

i dag fant han frem barnevogna,voksiposen,og sikkerhetsnettet til bilen fra loftet. trodde nesten at d hadde rabla for han..selvfølgelig,det er jo koselig at han ordner,men det er tross alt ca.4 mnd til terminen,så..

så nå regner jeg med at vaskemaskinen går for fullt med 1 stk.voksipose-trekk i. hehe!

noen andre som har en litt småskrullete gubbe? =]

Fortsetter under...

Hehe...så koselig da! Tenk om det hadde vært omvendt!! Jeg tror jeg har det på samme måten. Ikke bare ordner han opp og titter på utstyret, men han har både lagt på seg rundt magen, har halsbrann og sover dårlig om natten. Helt utrolig egentlig. Er hans første og jeg har 2 voksne barn fra før. Er nå 34 uker på vei, så det begynner å nærme seg! Kos deg med din omsorgsfulle gubbe...han er nok bare full av østrogen...hehe

He, he høres ut som gubben min. Jeg har ikke laget middag på leeenge, og blir oppvartet som bare det. Han står på og styrer rundt i huset, jeg får egentlig bare lov til å sitte. Har nok utnyttet dette .....litt....

Jeg prøver nå å ordne og styrer mens han er ute av huset- selvgjort er jo som oftest velgjort ( og får kjeft for at jeg har gjort for mye når han kommer hjem...). Får håpe dette varer, har blitt bortskjemt. Bare 3 uker til terminen nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...