Gå til innhold

Ikke min tur denne gangen heller...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg tar med meg håpet og går inn i en ny pp...

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Husker ikke helt hvordan ståa er med alle lengre jeg. Har der vært til utredning enda?

Skrevet

Utredning og behandling. Jeg går på metformin og mannen har tatt antibiotika... så gjenstår det bare å vente og se... sukk

Skrevet

Så synd da Kirsty, synes det har vært din tur til å sjekke ut av BG/Slitere ei god stund nå!

Ble det slik at du fikk prøvd soneterapi? Jeg har litt trua på at det hjelper jeg da, både med å rense opp og å få igang hormonbalansen. Har dessverre ikke fått prøvd det denne pp selv, da alt ble litt kasta på etter SA'en. Men om jeg går inn i ny pp så skal jeg prøve igjen.

Lykke til med ny pp da!

Skrevet

Nei,så utrolig trist å lese,Kirsty:-( Hadde virkelig vært på sin plass at det ordnet seg for dere nå! Du jobber så hardt,tilegner deg så mye kunnskap,deler med deg til alle oss her inne på bim,er alltid så positiv -til tross for gjentatte motganger... Ønsker av hele mitt hjertet at du skal få en liten bebis i magen din snart! (og alle andre her inne,selvsagt!)

KJEMPESTOOOOOOOOR KLEM og maaaaaaange varme tanker går din og mannen din sin vei!

Skrevet

Tusen takk for oppmuntring jenter! Det varmer et gammelt prøvehjerte!

Jeg har og troen på soneterapi, men vil ikke begynne med det før jeg er helt ferdig med utredning og sånn, grunnet økonomien :-) Men kommer nok til å teste det ut ja. Nå tester jeg metforminen som allerede har stabilisert hormonene mine masse, kjenner godt forskjellen på før og etter. Håper det snart hjelper. Men det største problemet vår ligger hos mannen så må få bukt med det problemet først, så kansje vi begge kan prøve soneterapi etterpå?

Skrevet

Hei kirsty!

KAn du forklare meg hvorfor du tar metformin? Jeg har hørt om det før, men... Mye å holde styr på.

Skrevet

Jeg mistenker at jeg harinsulin resistanse, og min gyn er enig så derfor tar jeg det. Kan føre til diabetes, hjerte og kar sykdommer og det gjør det vanskeligere å bli gravid, samt man har større sjangse for åmiste. Metforminen hjelper på alt dette :-)

Andre som tar det her inne er de med pcos :-)

I tillegg spiser jeg en lavkarbo diett fri for sukker, hvete, poteter, ris...

Skrevet

Huff det var leit å høre. Har vært inne og fulgt med på FF chartet ditt og syntes det så så lovende ut....

Ihvertfall veldig bra at dere er i gang med utredning - et steg lenger på veien. Masselykke til videre

klem fra *M

Skrevet

Vil bare sende en trøsteklem, sunes virkelig det var din tur nå. Vet det er skikkelig kjiiipt

Skrevet

Bra å høre at dere får ordentlig hjelp nå, du har gått en lang vei fram til der du er i dag. Kanskje greit å la legevitenskapen få et forsøk, så har dere alltids mulighet til å prøve alternativt senere hvis det mot all formodning skulle bli aktuelt.

Vel nok en gang; tvi tvi i ny pp!

Skrevet

Trøsteklem fra meg og:)

Har akkurat gått inn i en ny pp selv ,har passert 2 års prøving...

Det rare er at jeg har nå et lite håp hver gang... :-D

Krysser fingrene for at det er din tur snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...