engutttil=) Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 kjente det allerede etter 2 uker har hatt hovne puppa sia. blei trøtt etter 3 uke, kjente litt i magen men det e førsta no etter 5 uke at eg verkeli kjenne at livmora e på farta.
doble Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg fikk ømme pupper bare 2dager etter da jeg egentlig skulle hatt EL. Tror nok jeg hadde EL før, synes det var litt tidlig. (hyppig samleie kan fremkalle EL) Har vært litt sånn av og på med symtomer. Men var veldig trøtt, oppblåst i magen, ømme pupper, og tisset mye en uke før IKM.
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Trøtt og sliten ca 1 uke etter EL, ømme bryster rundt IKM, kvalme ca 5 uker på vei.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Hei hei. Ale gikk veldig fort hos meg. Begynte å kjenne tegn allerede ett par dager etter at egget begynte å feste seg. Det er veldig individuelt, men de burde komme når du er ca 4-5 uker på vei (fosteret er mellom 2 og 3 uker) Du skal bare være glad hvist at du slipper kvalmen da
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 glemte vel å fortelle om tegnene. Startet med rar kvalme som aldri ga seg, brystspreng, etterhvert hodepine og en enorm appetitt på søvn. Var så trøtt os sliten at jeg stadig sovnet på jobben osv. Ble oppblåst og hard i magen når jeg var ca 5 uker på vei. Hjalp dette?
tina 79:) Skrevet 11. oktober 2006 #7 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg hadde ikke så mange symptomer før jeg testet. Skjønte ikke at de var symptomer før etter at jeg fant ut at jeg var gravid. Hadde ømme pupper fra IKM, og hadde vært rasende med fryktelige humørsvigninger ca 5 dager før IKM. Ikke noen flere symptomer... Jo, forresten, jeg hadde ikke de vanlige mensen-symptomene som jeg alltid har to til tre dager før tanta kommer.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 11. oktober 2006 #8 Skrevet 11. oktober 2006 Uken etter EL kjente jeg en hel del, så ga det seg og jeg trodde ikke jeg var gravid lenger.. TR var forsinket og vips så var testen pos.!! hadde mensmurringer/stikkinger, uggen, trøtt og sulten
ski babe Skrevet 11. oktober 2006 #9 Skrevet 11. oktober 2006 Hei:) Jeg kjente det tidlig, før jeg testet positivt. Ømme bryst, mye vondt i hodet, men det er bedre nå Trøtt, fyste veldig på fisk:) og oppblåst. Ser jo ut som om jeg er 5 mnd på vei:) går ikke ann å trekke inn magen heller:) Men gleder meg til den blir stor av andre grunner enn luft:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå