Torres76 Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Hvorfor i allverden er dere her inne fortstatt. Jeg håpet å se dere inne på 2.3 trimester sidene.. men nei !! Jeg får fortsette å krysse det jeg kan krysse for dere, for det ser ikke ut som dere har lyktes enda. Fryktelig leit må jeg si. og har lyst å grine litt for dere nå.!! Jeg ville bare titte innom her litt å se hvordan det sto til med dere jeg.... mange mnd siden jeg forlot dere nå. Vi har holdt på med adopsjon i ca 7 mnd nå...... Krysser fingrene for at dere snart får en spire eller to.. Stor klem
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Hei Torres76. Ikke sikkert du husker meg, men jeg husker i alle fall deg :-) Driver dere med adopsjon dere da? Hvor langt har dere egentlig kommet i prosessen? Sambo og jeg har tenkt å adopetere deresom prøverrør ikke funker for oss og det hadde vært litt morro å høre hvordan det egentlig foregår. Tar det egentlig lang tid fra man starter mølla til man får et barn? Har dere bestemt dere for hvilket land dere skal adoptere fra? Lykke, lykke til! Klæm :-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Hei du... begynte å gråte jeg nå når jeg så du etterlyste meg :-)))) jeg går nå på spray og startet 29 sept.. skal igang med sprøyter den 15 okt så håper da på egguttak i slutten av okt.. så her skjer det mye nå.. fikk mensen i går må jo ha den før jeg starter med sprøyter.. og samtidig ligger jeg rett og å er syk.. uff.... Så spennende, har jo ikke sett deg på lenge her inne, og har savnet deg. var så redd det var skjedd noe galt.. så du må ikke vente så lenge til neste gang du titter innom, du gjør meg nervøs... Hvordan går prosessen da?? hvor langt har dere kommet? og hvor skal dere? Skal jo egentlig gifte meg 1 juni i paris 07 da men får jo se nå om vi lykkes på 1 forsøk, for da er jeg jo meget høygravid den datoen hehe så her hos oss skjer det mye.. Åhh var såååååååååå koselig å se deg igjen... STOR KLEM fra meg...
Torres76 Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2006 Heia Tullemor og Bjørnen Collargol. Kjempekoselig med svar fra dere. Skal prøve å svare dere på de spørsmålene dere har jeg. Vi har drevet med adopsjon nå i 7mnd, 2 uker og 2 dager Ja jeg teller!!! Vi har vært heldige å kommet veldig langt. Ferdig med sosialrapporten, samtalene med barnevernet. Må ha 2-3 samtaler med barnevernet først for å få en sosialrapport som det står absolutt alt om oss i. Og om vi er skikket til å bli foreldre eller ikke.. innsamling av attester osv osv. Bjørnen Collargol lurer på om hvor lang tid det tar... Kort sagt alt for lang!! Men som du ser det er mye som skal gjøres før vi får tildelt noe barn.. Tullemor1. Ikke meningen å få deg til å grine vet du.. Beklager. Godt å høre at du har kommet "langt" i prossessen. Håper virkelig de får henta ut noen brukbare egg som fester seg... Stemmer er ikke så mye her inne, føler liksom ikke at det er så mye adopsjonsprat her, så jeg er mye inne på fub jeg. Der skriver jeg dagbok, og møter andre i adopsjonsprosessen.. Men jeg glemmer uansett ikke dere her inne, og må hit innimellom. Ja jeg skal prøve å bli flinkere å være innom her å se.. Vi har kommet så langt nå at vår søknad blir oversatt å sendt til Kina- landet vi valgte i løpet av oktober.. Å da er det bare å vente vente vente...... Ventetiden er nå satt til 12-14 mnd.. Så med flaks da så har vi kanskje en liten jente eller gutt på 0-2 år som vi er godkjente for i okt 06- jan 07 sammens med oss. Ting tar utrolig lang tid som dere skjønner. Hmm.. de har kjoler som passer høygravide damer også vet du... Håper det blir stor mage og bryllup jeg... Ble litt rotette dette, men håper dere ble litt mere klokere på hvor langt vi har kommet. Stor klem.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Oi så spennende.. tenk såå herlig da.. jeg unner deg alt godt... Gråter litt igjen jeg da hehe er nok hormonene som spiller inn her nå ja hehe ikke lett....blir sånn at man gråter og ler omhverandre.. Ikke la det gå så lenge til neste gang vi ses igjen da.. tenker på deg vettu!!! STOR KLEM FRA MEG, og det var utrolig koselig å se deg igjen..
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 Hei Torres76 - så hyggelig å bli husket på:-) Ja, jeg er her enda - dessverre... For Ting Tar Tid i denne bransjen også. Hadde et avbrutt IVF-forsøk uten befruktning i april og gjennomførte 1. mislykka ICSI i august. Nå er det spray-start om ei uke, og selv om håper om spire i magen ikke er så veeeeeeeldig stort har vi ikke tenkt til å gi opp enda. Det er visst eggen mine som er problemet, og hvis de er det ved 2. ICSI-forsøk i november venter vi nok med det siste forsøket på Riksen og tar en tur til Finland (eller Danmark) i stedet. Mannen vil helst til Danmark (er skeptisk til finner generelt...), men jeg tror de er bedre på egg der borte enn i Danmark. Mulig det blir egg-donasjon til slutt, hvis alt annet skjærer seg. Adopsjon er ikke et tema enda, ikke et reelt et i hvert fall... Flott at dere har kommet så langt så fort (selv om tida sikkert sengler seg av sted for dere). Vet du hvor mye hele adopsjonsprosessen med reisen til Kina og alt kommer til å koste? Vet det er dyrt, men synes det er vanskelig å orientere seg om priser. Ønsker dere masse lykke til, håper du titter innom av og til:-) Klem & klem
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #7 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg sitter nå her og venter på ivf jeg da.. Idag er det akkurat 6 år siden vi begynte å prøve på å få en liten til..... Fikk mensen iforigårs, kjempemoro... Not.. Håper på å blir gravid før jul .. eller rett over jul..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå