Margrethe1311 Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 jeg sitter her og skal begynne på min 25 uke ved midnatt og jeg la merke til plutselig at jeg har fått en flekk på genseren min som er stivnet, oppe ved brystvorten. Jeg har da ikke på meg bh.. da jeg syns det er veldig deilig uten den for tiden, så i stad når jeg da løftet på genseren og så på t-shorten under var det enda mer stivnet "gugge" på den. Kan det være at jeg lekker råmelk nå`? jeg vet liksom ikke når slikt kan begynne å skje jeg. er jo min første gang som blivende mor og er litt usikker på alt som skjer. Er det fler som har opplevd dette som kanskje er eller da var rundt uke 25? håper noen kan svare en liten uvitende person som meg i kveld
rødhette* Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har ikke opplevd det, men såvidt jeg vet kan man få råmelk så tidlig at det spørs vel om ikke det er det.
Mona + kid Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Hei! Jeg er i uke 18 og har hatt "puppelekk" i noen uker allerede. Ikke alle har det, men det er visst helt normalt.
Beatej80 Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Ja, jeg har hatt det siden uke 25, så dette er helt normalt :-)
Margrethe1311 Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2006 Det er godt å vite.. =) Skjer så mye nytt stadig vekk med meg syns jeg så jeg blir liksom like overrasket hver gang det skjer noe og lurer alltid på om det er normalt. Men jeg fant ut at det ikke kunne være stort annet jeg kunne lekke fra brystene ha en fin natt alle sammen =)
RompeRock Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg er 22+3, og har små lekkasjer stadig vekk; særlig på kvelden og om nettene. Ikke så mye, men nok til at det blir en liten flekk ja... Bruker heller ikke bh når jeg bare er hjemme og soser på kveldene. Og i hvertfall ikke på natten; klarer ikke noe som strammer rundt meg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå