Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Er det noen her som har prøvd metoden, og i så fall, hvilke erfaringer har dere med den? Vurderer å prøve selv, men tenkte jeg skulle høre litt om deres erfaringer først..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Vi har og den fungerer supert. Vi kom egentlig bare til de første kapitlene som handler om rutiner og atter rutiner og det var nok!
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Det er mye fornuftig i sleepsense, men også en del vrøvl, synes jeg. Som f.eks at barnet skal sove i sin egen seng på dagen også. Men dette er skrevet av en amerikansk dame, og der er det ikke vanlig å la ungene sove ute. Der ligger de kun i vogn på kjøpesenteret og på søndagstur i parken. Får forsvare henne med det... Vi har ikke gjennomført metoden slavisk, men har snappet opp noen tips. Den fornuftige essensen går på det å være konsekvent på rutiner og metoder. Og så er det noen ålreite fakta om hvor mye søvn de vanligvis trenger osv. Så jeg anbefaler å skumlese gjennom blekka, men ikke bruke alt for mye tid på det )
emwa Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 Hei og hå! Sleepsense funker!Hvertfall for oss...den beste måten å finne ut om det er noe for deg er å prøve det,MEN du må være forberedt på å høre at babyen gråter...desverre...I innkjøringa er det greit å følge oppskriften mer eller mindre slavisk,men som nevnt av ei anna ei her så er det noe som er litt "over the top"...bruk sunn fornuft;-)Lykke til!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #7 Skrevet 11. oktober 2006 Takk for svar;) Skal lese gjennom boka i dag og i morgen skal det testes. Er villig til å gjøre ganske mye nå for å få noen rutiner på legging osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå