Skilpadden Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Nå har jeg 181 dager igjen til termin. Føles som en hel evighet siden jeg tok en positiv test. Husker også når det var 200 dager igjen, da tenkte jeg at nå kommer det til å gå fort, men dagene bare snegler seg av gårde. Jeg er sykemeldt 100% pga bekkenløsning, så går jo her hjemme og prøver å ta det med ro. Var en tur på ikea i dag, men nå har jeg så vondt i ryggen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Skal til fysio i morgen, så håper behandlingen gjør det mulig for meg å jobbe litt igjen snart. Måtte bare få det ut!!!
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg synes også det går sakte.. KJEMPE sakte.. 115 dager igjen.. åh... gleder meg så ille til det ikke er lenge igjen!!!
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Første svangerskap gikk også utrooooolig sakte! Men denne gangen går det unna, gitt! Ingen trøst for førstegangsgravide, da...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Jamen, kjære skilpadde! For mange av oss går verden så altfor fort forbi. Dere skilpadder må forstå at dere er priviligerte ) Men unner deg helt klart en bedre rygg, så lykke til hos fysio!
Skilpadden Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2006 dette er nr 2, men jeg synes det går saktere denne gangen. Sikkert fordi jeg ble sykemeldt så tidlig.
Pjokkimars Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 Kjenner meg såååååååååååå igjen!!! Ble sykemeldt 100% i uke 9 med første. Jeg har 170 dager igjen til neste kommer..Bekkenløsning * 100 og i permisjon... Livet er herlig *s*
rødhette* Skrevet 10. oktober 2006 #7 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg er 26+3 idag, og sykemeldt 100% på min 5. uke. De første par ukene jeg var sykemeldt gikk dagene sakte, men går bedre nå. Syns likevel at siden jeg passerte halvveis, altså rundt uke 20, har ukene gått fort. Føler de bare flyr avgårde nå - bare 3 mnd til termin nå! Syns ikke det er såååå lenge siden vi passerte uke 12 og offentliggjorde det...
Yo&La+spire Skrevet 10. oktober 2006 #8 Skrevet 10. oktober 2006 Eg synes første trimester gikk så veldig fort, men da var eg jo godt igang før eg i det hele tatt visste at eg var gravid:) Nå går det bare superseint! Håper jula og juleferien hjelper litt på, da får vi jo andre ting å tenke på Og så synes eg det går litt raskere når eg begynte å telle ned til halveis istedenfor termin:) Mangler bare 2 uker så er eg halfway there!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå