Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg 181 dager igjen til termin. Føles som en hel evighet siden jeg tok en positiv test. Husker også når det var 200 dager igjen, da tenkte jeg at nå kommer det til å gå fort, men dagene bare snegler seg av gårde.

Jeg er sykemeldt 100% pga bekkenløsning, så går jo her hjemme og prøver å ta det med ro. Var en tur på ikea i dag, men nå har jeg så vondt i ryggen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.

Skal til fysio i morgen, så håper behandlingen gjør det mulig for meg å jobbe litt igjen snart.

Måtte bare få det ut!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også det går sakte.. KJEMPE sakte.. 115 dager igjen.. åh... gleder meg så ille til det ikke er lenge igjen!!!

Skrevet

Første svangerskap gikk også utrooooolig sakte! Men denne gangen går det unna, gitt! Ingen trøst for førstegangsgravide, da...

Skrevet

Jamen, kjære skilpadde! For mange av oss går verden så altfor fort forbi. Dere skilpadder må forstå at dere er priviligerte :))

Men unner deg helt klart en bedre rygg, så lykke til hos fysio!

Skrevet

dette er nr 2, men jeg synes det går saktere denne gangen. Sikkert fordi jeg ble sykemeldt så tidlig.

Skrevet

Kjenner meg såååååååååååå igjen!!! Ble sykemeldt 100% i uke 9 med første. Jeg har 170 dager igjen til neste kommer..Bekkenløsning * 100 og i permisjon... Livet er herlig *s*

Skrevet

Jeg er 26+3 idag, og sykemeldt 100% på min 5. uke.

De første par ukene jeg var sykemeldt gikk dagene sakte, men går bedre nå. Syns likevel at siden jeg passerte halvveis, altså rundt uke 20, har ukene gått fort. Føler de bare flyr avgårde nå - bare 3 mnd til termin nå! Syns ikke det er såååå lenge siden vi passerte uke 12 og offentliggjorde det... :)

Skrevet

Eg synes første trimester gikk så veldig fort, men da var eg jo godt igang før eg i det hele tatt visste at eg var gravid:) Nå går det bare superseint! Håper jula og juleferien hjelper litt på, da får vi jo andre ting å tenke på:) Og så synes eg det går litt raskere når eg begynte å telle ned til halveis istedenfor termin:) Mangler bare 2 uker så er eg halfway there!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...