Gå til innhold

dato i forlovelsesringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter man med å få gravert inn dato til datoen for bryllupet, eller får man gravert inn dato for forlovelse også, og så tilføye datoen for bryllupet senere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har datoen for forlovelsen, men det er også plass til bryllupsdatoen når den tid kommer.

Skrevet

Hei! Vi har bare bryllupsdatoen inni ringen, i tillegg til tekst..

Skrevet

Vi har begge datoene i ringene våre. Det gikk ni år mellom forlovelse og bryllup, så vi ville gjerne ha begge to.

Skrevet

det er som regel plass til begge datoene + tekst inne i ringen og det er jo kjekt å huske forlovelsesdatoen også, vår forlovelsesdato glemmer vi ikke for den er 01,01.00

Skrevet

Vi ventet.. og så tok vi bryllupsdatoen og tekst.. Vi har begge dobbeltnavn og ønsket å ha teksten "Din ....." så det ble liksom best å bare ha en dato da.. Men jeg husker forlovelsesdatoen.. 01.08.98.. Lenge siden gitt..

Skrevet

Vi har både forlovelses- og bryllupsdato i ringene våre :) og så "din Bob-Kåre". som eksempel.

Skrevet

Vi har kun bryllupsdatoen i ringene våre, men det er fordi vi har valgt en litt annen løsning enn de fleste. Vi har gravert begge to sine navn (med hjerter mellom) på utsiden av ringene og en tekst inni ringene fra en sang vi har skrevet sammen. Det står "hånd i hånd" i min ring og "kinn mot kinn" i hans ring.

Signerer med anonym, slik at de som kjenner til ringene våre ikke lærer seg nicket mitt også hehe...

Skrevet

vi har både datoen for forlovelse og bryllupsdato i våre ringer, i tillegg til navnet vårt

Skrevet

Vi har både forlovelses ringer og gifte ringer så den saken er ganske enkel :)

Skrevet

I gifteringene våre står det navnene våre og bryllupsdatoen. Det var bare jeg som bar forlovelsesring, og den kunne jeg tenke meg å få gravert inn forlovelses datoen i. Det er en allianse ring med med en liten diamant, og har blitt lovet en ny diamant for hver gang det blir en familieforøkelse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...