ei_til_gojente_har_kommet:-) Skrevet 10. oktober 2006 #1 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hei, jeg vil bare fortelle min historie til deg og alle andre som vil lese:-) Jeg har som deg hatt en del aborter, og skal prøve å holde meg til den korte versonen:-) Jeg hadde altså min første sa i okt 2000, var da i uke 5-6, ble gravid igjen med en gang (uten mens i mellom) og dette resulterte med alt hell i en flott gutt (født juli 01):-) Da han var 2,5 år hadde vi lyst til å prøve igjen og tenkte ikke at det var noe problem... Den første sa-en tenkte vi ikke så mye på siden det ikke er helt unormalt med en sa og vi hadde fått et barn. Sluttet da med pillen i juni-03 og ble gravid i løpet av høsten, men det resulterte i sa i sept-03 var i uke 7-8. Ble gravid igjen i april-04, men nok en sa i uke 8... Så da ble det litt fart på legene omsider! Fikk crinone som jeg skulle ta med en gang jeg ble gravid igjen og tok masse blodprøver (som alle var fine). Så da jeg ble gravid igjen var det med nytt mot... Ukene gikk og jeg var på ul i uke 7 der vi så et nydelig lite hjerte slå:-) så skulle jeg tilbake til ny ul i uke 10, og da slo desverre ikke det lille hjertet lenger... altså en ma, som var resultatet av crinonen (sv.skapet ble opprettholdt) måtte til utskraping, og fikk vite at fosteret hadde vært død siden ca uke 8-9.. Heretter sank motet voldsomt... trodde ikke det skulle bli flere barn på meg, jeg som alltid hadde ønsket meg mange barn! Det tok litt tid før jeg ble gravid igjen, noe som sikkert var bra for kroppen min. Testet positivt igjen i april-05 men begynte å blø bare noen dager etterpå så vi er ikke sikker på om det var en sa eller testen som var feil.. Vi begynte å gi opp hele greia, og tenkte faktisk på adopsjon! Da jeg plutselig var gravid igjen!!! Testet pos i okt-05 og fikk verdens nydeligste datter i juni i år:-) så poenget mitt med denne noe lange historien er: IKKE GI OPP!!! Det finnes uforklarlige ting som gjør at noen av oss må "slite" litt mer enn andre for og få barn, men jeg har altså klart å få 2 herlige unger uten noe slags hjelp:-) og er evig takknemlig til hvem som enn har bestemt at jeg skulle få de 2 nydelige barna mine!! Lykke til videre i prosessen! Ps: ta gjerne en titt på gullhøna mi på våre album under: gojenta har kommet:-) mange klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6638411-gladmelding-til-elinelinea/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbærsjokolade Skrevet 12. oktober 2006 #2 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei:) Tusen takk for en solskinnshistorie!!! Er nå 5+1 i dag og krysser fingere og bein for at det skal gå bra denne gangen. Går på albyl og crinone, så får vi se om det hjelper meg:) Har en god magefølelse .....tror jeg...men noen ganger tar redselen overhånd og jeg tror jeg kommer til å miste...Bare de tolv første ukene blir vel overstått kan jeg nok begynne å slappe litt mer av! Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6638411-gladmelding-til-elinelinea/#findComment-6659226 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 12. oktober 2006 #3 Del Skrevet 12. oktober 2006 Her hopper jeg inn med flere solskinnshistorier! Jeg har mista 3 ganger, alle tidlig. Denne gangen fikk jeg Crinone. Og jammen er jeg ikke i min 20 uke nå, med jente=)=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6638411-gladmelding-til-elinelinea/#findComment-6659353 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tredjegull Skrevet 12. oktober 2006 #4 Del Skrevet 12. oktober 2006 Vet ikke om du har sett at jeg har svart deg tidligere, men som du sikkert har skjønt så følger jeg ikke rett etter deg... snufs... Er vel snart ferdig med tanta for denne måneden, og håper hun tar seg ferie snart:-) Så vi får se hva en ny pp bringer for meg:-) Men du må nyte graviditeten så godt som overhodet mulig. Jeg har stor tro på at du hva fått den hjelpen du trenger for at den lille spiren din skal klare å vokse seg stor å sterk, og en dag få møte sine kjære foreldre:-) Og jeg tror at dette blir et høyt etterlengtet og elsket lite barn. Lykke til, og kos deg med din snart voksende mage:-)¨ Goklem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6638411-gladmelding-til-elinelinea/#findComment-6665493 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå