HappyGloria Skrevet 10. oktober 2006 #1 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvem skal føde på Rikshopitalet?? Jeg har termin 9. feb og har fått plass på Riksen. Kanskje vi treffes i gangene der borte en eller annen gang i februar??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mona_k og lille brage;) Skrevet 11. oktober 2006 #2 Del Skrevet 11. oktober 2006 jeg skal på ullevål 14.2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dingeling Skrevet 15. oktober 2006 #3 Del Skrevet 15. oktober 2006 Heisann.. jeg skal føde på Riksen.. har fått ul-termin den 4.februar og har egen termin den 18.februar.. time will show..! Tigergutt kommer når han er klar uansett.. =) he he! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessie Skrevet 15. oktober 2006 #4 Del Skrevet 15. oktober 2006 Mona_k Morsomt kanskje vi treffes på Ullevål den 14. feb :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HappyGloria Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 15. oktober 2006 Dingeling!! Du får nevne for alle du møter på sjukehuset at du går under nicket Dingeling, så kanskje du treffer på meg. Hehe, Hadde jo vært litt stilig om man traff på "kjentfolk" på barsel, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dingeling Skrevet 16. oktober 2006 #6 Del Skrevet 16. oktober 2006 Heisann.. bare se etter en gutt med mye sort hår(mest sannsynlig),brune øyne.og litt gyllen i huden,men ikke sort så er det min Tigergutt.. =) eller kanskje jeg burde ha skilt på ryggen? hehe! men hvis du hører en som kjefter på kav nord-norsk så kan d være meg.. hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HappyGloria Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ja, da skal jeg jammen meg holde både øyne og øre åpne. Kan jeg spørre hva det kommer av at han blir mørk?! Altså, jeg skjønner jo at en av foreldrene er mørke, men er det deg? Faren? Adoptert? Utenlandsk? Jeg får selv en "blanding", men det tror jeg ikke du kan se. Gutten min var ihvertfall ikke så preget av å være halvt "et-eller-annet" da han var nyfødt. Vi skal ikke skravle litt på MSN også, da?? Legg meg gjerne til Adressen er :[email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dingeling Skrevet 17. oktober 2006 #8 Del Skrevet 17. oktober 2006 Heey. faren er fra Iran,så derfor..jenta vår er ikke sånn brun,men litt gyllen og morkt hår og brune øyne.. med andre ord ,stikk motsatt fra meg som er helt lys med blå øyne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dingeling Skrevet 17. oktober 2006 #9 Del Skrevet 17. oktober 2006 Meg igjen.. hvor i landet hører du til da og alder? nysjerrig,jeg ser du.. hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HappyGloria Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg bor i Oslo, er 26 år og er gift med en mann fra Algerie. Vi venter da vårt andre barn sammen. Sønnen vår er ganske så lys, men med nesten svarte øyne. Han er lik faren sin, så på den måten kan du se at han er "utenlandsk". Nå venter vi da ei lita tulle, og jeg regner med hun blir lik broren sin i fargene. Du bor også i Oslo eller?? Gammel er du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dingeling Skrevet 18. oktober 2006 #11 Del Skrevet 18. oktober 2006 jeg bor i Askim og er 38 år. vært gift siden -98,men vært samboere siden -93. vi hadde barndåp på samme dato som vi hadde 1 års bryllupsdag,så d kan man vel si var godt tima..hehe! er mannen din muslim eller er han sånn "light" som min mann sier? min mann er ikke muslim eller dvs.alle er jo d i de landene men han praktiserer d ikke..hans mening er at har man ikke hatt religion så har d heller ikke vært krig i verden.. der er jeg helt enig,men man er jo så forskjellig.. lærer dere gutten begge språkene eller kun norsk? vår datter kan begge språkene flytende siden vi har svigers her noen mnd i slengen så er d flott at hun kan snakke med dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå