Gå til innhold

tvilling jenter.. hva syns dere om disse navna????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

venter tvilling jenter i januar.. å siden mannen min er tyrkisk så skal vi ha navn som ik er typisk norske.. hva syns dere om disse?Aisha Luna og Ayla Celine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns de var fine jeg, litt anderledes, men det er vel det som er meninga. Er jo kjekt om både din og din manns familie kan uttale navnene. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ayla blir litt Aylar for meg.. Har også barn med en som er vant med andre navn, og pga. det har vi valgt en kombinasjon av vanlig norske navn (eller som er brukt i Norge) og mer etniske. Men det var også fordi de skal vokse opp her og den flotte hudfargen deres forteller mye om at de ikke er helt etnisk norske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok, litt tunge kombinasjoner hvis begge navnene skal brukes. Og hva skal man med to navn hvis ikke begge skal brukes??

 

Synes også at Ayla var litt for Aylar. Jeg synes derimot at Alia (evt Alya) er et fint navn, regner med du slenger en h på sånn at det blir Aliah.

 

Tror nok jeg ville valgt et enkelt navn til hver av jentene som fungerer i begge land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er noen norsk/tyrkiske navn som jeg foreslår (kocana sor, eminim ki sevecek...):

 

Meriam

Siren

Sibel (trykk på siste stavelse...)

Sara

Melina

Selma

Melisa

Selin

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...