Gå til innhold

Hvor mange er sykemeldte??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen i dag og fikk 100% sykemld, har vært 50% siden begynnelsen av aug.

Grunnen er mye bæring på jobben, + at jeg stort sett står alene på hverdager.. Ryggsmerter og bekkenplager.. Sliten (sover dårlig om nettene)

Dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er fullt sykemeldt, og har vært det i noen mnd nå, pga bekkenløsning og fordi jobben ikke vil tilrettelegge for meg... saå jeg blir gående hjemme resten av svangerskapet..

Skrevet

Heisann,

Jeg har vært 100% sykemeldt siden juni. Venter tvillinger og det er fare for prematur fødsel... Må ta det med ro. Lettere sagt enn gjort!!

Men nå er vi snart i mål så vi får trøste oss med det :-)

Skrevet

Sykemelding her også, fullt fra i dag. Lavt stoffskifte.. Skal prøve å slappe av og kose meg fremover nå!! Deilig!

Skrevet

Jeg er 100% sykmeldt, vært det siden juni. Pga.bl, går til fysio to ganger i uka, hjelper litt!

Skrevet

nei. jeg er ikke blitt sykemeldt enda ihvertfall... begyntet i ny jobb i august og håper å få jobbe her så lenge som mulig.. det er mye arbeid, men andre personale er veldig flinke til å rettelegge arbeidet etter hva jeg klarer.

Skrevet

Ble 100% sykmemdt forrige uke, har vært 50-70% siden august.

Har BL og daglig ansvar alene for 2åring, så det krever sin kvinne å få hverdagen til å fungere - selv uten jobb.

Skrevet

Jeg ble ikke direkte sykemeldt jeg. Pga. BL sa legen jeg kunne droppe det jeg ville av skole så skulle han skrive en attest til meg etter endt svangerskap. En som skal leveres til både skolen og lånekassen. Syntes dette var en grei ordning da jeg kan gå på skolen hvis jeg kjeder meg for mye, eller har en "bra" dag!

Skrevet

Jeg er 100% sykemeldt. Prøvde med 50% først, men det var for tungt for meg. Har vært sykemeldt siden begynnelsen av september og skal være hjemme ut svangerskapet. Har bekkenløsning og ryggsmerter. Er bedre å være hjemme enn å jobbe, men jeg må innrømme at dagene kan gå sakte... Ikke så greit når jeg ikke kan bevege meg stort lenger enn ned til postkassa, da blir det lett kjedelig og ensomt. -Synes nå jeg...

Skrevet

E 100 % sykemeldt, jordmor å legen trodde at småen sku komme nå, siden han presser så mye nedover når æ har kynnera.. ville jo være synd om han sku komme 3,5 mnd for tidli...

Skrevet

Jupp, full sm her også....vært det siden uke 29 pga bekkenløsning. Jobber som sykepleier på skjerma avd, hard jobb og mye tunge løft + en del utagering fra enkelte pasienter. Nei, her er det bare å holde seg hjemme. Synes jeg har mye mindre vondt nå når jeg kan legge opp dagene selv!

Kos dere hjemme, nå har vi ikke så lenge igjen :)

Skrevet

nettopp blitt 20% sykmeldt i 3 uker pga ryggplager. Er usikker på om jeg får fornye det siden legen er svært streng.

Skrevet

100% sykelmeldt pga bekkenløsning, kynnera og lite energi

Skrevet

vært sykemeldt siden august i 100% jeg pga bekkenet.. men jeg har ikek jobbet siden sankt hans for hadde ferie fra da og til aug.

Skrevet

20 % sykmeldt fra idag pga bekkenløsning. Står og går på jobben hele dagen.

Skrevet

jeg er sykemeldt, men uten å være syk. de hadde bare ikke mulighet for tilrettelegging av arbeid på jobben min.

Skrevet

100% sykemeldt siden april jeg.. pga bekkenløsning..

Skrevet

100% sykemeldt siden 5.10.

skal tilbake på jobb den 16.10, så får vi ta det derfra..

har lav hb, så jeg er mye svimmel, og dødssliten..

også sover jeg ikke mer enn ca 3-4 timer hver natt

kan bare ta en tlf til legen, så blir jeg sykemeldt igjen, men jeg vil jo liksom PRØVE å jobbe litt, da jeg bare har ca 2uker igjen til jeg er ferdig m vikariatet mitt (31.10)

men fy søren så deilig det er å gå hjemme!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...