Gå til innhold

Februar: Har dere fått mensen tilbake??


Molli2

Anbefalte innlegg

Hei hei - vil bare høre med dere andre som har babyer på rundt 8 mnd og som ammer - har dere fått mensen tilbake?

Eg hadde litt blødninger for en måneds tid siden, men bare en dag eller sånn ikkje noko skikkelig mens. No har eg ikkje hatt noko meir, jenta mi får ikkje mat om natta og ho et 3 fulle måltid for dagen + litt frukt... burde ikkje mensen komme snart da??

 

Glad for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ammet desverre bare til 6 mnd, og da kom mensen nesten med en gang etterpå....med første mann ammet jeg til hun var ett år..og mensen kom rett etterpå der oxo!! men man har jo alltid en EL før mensen kommer, så hvis graviditet kan utelukkes, kommer nok mensen snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke nattammet siden lillegutt var 6 mnd. Er nettopp ferdig med første runden med mensen etter graviditeten. Det var så greit å slippe synes jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tre dager med blødninger da snuppa var rundt 2-3 mnd... siden har jeg ikke sett den... testa m CB, men negative svar... litt bekymret, men regner med at det er normalt.... (å ikke ha mensen)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått mensen tilbake for leeenge siden.

 

Slutta å amme når hun var 5 mnd, men hadde hatt mensen et par-tre ganger da og tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på denne.

 

Sluttet å amme når han var 3 måneder, men hadde allerede fått mensen da....

 

D e nå skjit ja!!! :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ammes det fortsatt mellom 6-7 ganger i døgnet. men det er bare 3-4 som er reine amminger. De andre er tilbud om bryst etter måltider emd fast føde.

 

Fikk mensen igjen på dagen 6 mnd etter fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...