AE84 Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 har nå begynt å gi mme, pga for lite melk! noen dager har han bare drukket 30-40ml...ingen reaksjon på d!! men en gang for 1mnd siden ga jeg 120ml da hadde han luftsmerter dagen etter!! I går drakk han ca 100ml, og han har styrt på me magesmerter i hele dag!! er det mme?? virket som han ikke klarte å bæsje skikkelig...men når d endeli kom ut, var det veldig mye og rennene, ikke hard alså...kan d være luft da eller bør jeg kanskje prøve et annet merket?? hvilket merke har dere byttet til?? jeg har foresten også byttet til mr.brown flasker (er ikke veldig fornøyd)!!
Mamma mia! Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Har en venninne som gikk fra nan til hipp (økologisk) pga at babyen fikk vondt i magen og det fungerte bra.
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Vi byttet fra NAN til Collett pga vondt i magen. Det hjalp veldig. Vi bruker også Dr.Brown flaskene, de gjør at gutten vår ikke får i seg så mye luft, dermed ingen luftsmerter Anbefales på det sterkeste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå