Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 noen som har erfaring med spiral? legen min foreslo dette, men vi planlegger nestemann innen et par år. tar det lang tid å bli gravid etter fjerning av spiral? noen som har erfaringer? er jo ikke snakk om hormonspiral da regner jeg med, siden jeg ammer..
Mammarama=) Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg fikk satt inn hormonspiral 6 uker etter fødsel..Har ikke noe å si om en ammer.. Vi har også planer om å bli gravide igjenn om et par år..Har venniner som har brukt hormon spiral og blitt gravide få måneder etter å fått denn fjernet..
nano Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Fikk satt inn spiral etter førstemann og ble gravid to måneder etter at den ble fjernet. Har nå satt inn hormonspiral etter sistemann- i og med at den er mye sikrere enn vanlig spiral- skal nemelig ikke ha flere! :-) Fordelen med hormonspiral er jo at man får mindre blødninger med den, 20% mister blødningen helt- og det er jo ikke å forrakte..:-)
*Magic* Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Fra jeg tok ut hormonspiralen og til jeg ble gravid gikk det i underkant av 2 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå