snartmammapåny Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Har fått en merkelig smerte i den ene rompeballen:( Er verst når jeg går å ikke setter vekt på den(når jeg flytter foten). Og når jeg skal gå opp av fx sofaen.. eller generelt bevege meg... Kjennes ut som om noen stikker en kniv inn i muskelen:( ARG! Noen som har det likt? Eller vet hva dette er? Har tenkt at det kasnkje er en nærve som er litt i klemme da, hvem vet...;(
Labbetøs Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Hadde det slik jeg også. Det gikk over etterhvert (i uke 26-27) og var ikke farlig. Bare vondt.
TM2006 Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har det på akkurat samme måten!!! Jeg er i slutten av uke 24 nå og har hatt det slik siden ca uke 15........ og kun i den ene rompeballen... Verst når jeg skal opp av sofaen, flytte meg i sengen etc..... Vet ikke hva det er men det er VONDT!
Stirra ner 32+5 Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Kanskje isjasnerven? Kan nesten høres slik ut...
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 Mulig det er en begynnende bekkenløsning da? Var sånn det begynte hos meg hvertfall... Ikke for å skremme dere altså!
snartmammapåny Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2006 vondt er det ialefall:( Håper det går over snart!!
tessa4? Skrevet 11. oktober 2006 #7 Skrevet 11. oktober 2006 Hei hei! Jeg har det på samme måte, smerter i på ene siden (venstre). Var hos legen pga det forrige uke og fikk beskjed om at det er en sene som er overbelastet og fikk råd om å kjøpe ortose (støtte-bånd) til å ha rundt hoftene. Det skal hjelpe på å lette smertene og gjøre bevegeligheten i underkroppen bedre. Det er også veldig viktig å høre på kroppens signaler med disse smertene, ellers kan det virkelig gjøre vondt verre!! Lykke til og god bedring :-) Jeg får halte meg videre her på jobben og få gjort noe..he he.. Ha en strålende dag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå