<3MammaMia<3 Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Kjenner dere mye liv i magen?!:-) Jeg er nå i uke 22(21,5) og kjenner hvordan den lille tar seg til rette inne i magen!:-) Sitter når i kjenner at baby`n snur seg og sparker kraftig i fra seg inne i magen!:-) Det er så morsomt,blir så lykkelig når jeg kjenner liv fra baby`n som vokser inne i meg!:-) Jeg GLEDER meg til å bli mamma!:-)
silje082 Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Kjenne mer og mer. Bebien sparka me så jeg kjente det utenpå magen for første gang for noen dager siden, så deilig.. Kjenne mest på kvelden når jeg sitter i sofaen, men det forandrer seg nok.. Ikke mer enn 17+4 på vei så. Gleda me innmari e og, vet jo hva det vil si å ha en unge. Å en til blir fantastisk..
Beatej80 Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Er i uke 27 nå og det er så artig med kraftige spark inni magen :-) Kan til og med se det utenpå magen at det er ei jente som liker å sparke inni der ;-)
Margrethe1311 Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Det tok liksom litt tid før jeg følte noe særlig til den lille syntes jeg, for alle andre sa at de kjente ting så tidlig, men nå er jeg i uke 25 og det er sprell og liv der nede hver eneste dag. Er så moro å ligge å titte på magen og se at den "buler" ut og "bølger" seg til tider.. Ligger å ler for meg selv. Den lille har værste showet for mammaen sin =)) Lurer jo fortsatt på om det er en liten han eller ho der inne jeg da.. De kunne ikke se det på UL da den lille knøtten min ikke ville ligge stille.. Men lurer litt på en privat UL bare for å se om vi kan se det, og for å se igjen at alt er ok der nede Min første dette så jeg aner nok ikke helt hva jeg går til, men jeg gleeder meg sånn til januar/februar for å trykke ut den lille og endelig holde den i armene mine =) **jeg svever i mamma-lykke idag bare sånn for å si det**
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå