m a r r i s Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har planer om å gi erstatning til gutten min de gangene jeg må være borte mer enn tre timer, synes det blir for mye styr med pumping... Noen som kan anbefale mme? Har prøvd ferdigblandet nan og det falt ikke i smak... Blir glad for alle tips!
M&Ida Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 de som ikke liker nan sin liker gjerne hipp sin har jeg skjønt...
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 snuppa her tålte ikke NAN, bare gulpet masse og plaget med maegn sin.... ;o( men når vi gikk over til Collett har hun ikke hatt noen problemer i det hele tatt! ;o)
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Vi har også brukt collett... den har ikke vi hatt noe problemer med i alle fall...
Eliise Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Bruker collett....... Men pia vår er altetende virker det som så... Men er fornøyd med collett sin!
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 Her i huset har vi brukt hipp, kunne ikke bruke hipp og collett pga masse gulping og vondt i magen
prince and princess brud060609 Skrevet 11. oktober 2006 #7 Skrevet 11. oktober 2006 eller prøv nan ha 1 som du får på apoteket den er mest snill mot magen. litt dyrere men men.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 11. oktober 2006 #8 Skrevet 11. oktober 2006 vi brukte nan før.. men fikk skikkelig problemer med avføringa (måtte brukke MASSE maltekstrakt i hver flaske) han trykkte noen ganger så han begyte å hyperventilere!! veninna mi si jente trykte ei gang så hu besvimte! Etter vi begge bytta til collet er problemene helt borte! slipper å bruke maltekstrakt i den så da blir det ikke gulp heller lenger! poden liker begge, men collet virker som sagt bedre på magen hans og synes også selv at collet sin både smaker og lukter mere likt morsmelk enn noen av de andre!
Arb.ledig husmor Skrevet 11. oktober 2006 #9 Skrevet 11. oktober 2006 Kor kan man få kjøpt collet mme? slite en del m gulping...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #10 Skrevet 11. oktober 2006 vi har og slitt en del med gulping,så prøvde collet. Men så og si alt kom opp igjen,mye værre enn med NAN. I tillegg luktet det myye værre. Så her går det i NAN.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå