2søtesmåh Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Heisann. Så heldige dere er da.Jeg skulle ønske det var meg, som store deler av norges kvinnelige befolkning har jeg lest "sagaen om Isfolket" og drømte om å være en av "de utvalgte" med en eller annen form for spesielle evner. Men jeg har desverre ikke engang antydning til å kunne forutsi noe verdens ting.... Men jeg har lært meg å leve med det ;o) Men over til noe annet. Kan dere ikke prøve litt på meg da. Personlighet, utseende, yrke etc. Jeg er selvsagt en prøver og ønsker også å vite følelser om hvor og når gravid, antall kjønn osv.... Men altså, klarer dere å "se meg" ??? Synes det er kjempespennende, men skjønner at det kan være vanskelig å føler noe så lenge vi ikke sitter å "prater" sammen her på forumet. Jeg er ikke aktiv her inne hver dag, men om dere gidder å prøve seriøst så kommer jeg iallefall til å svare på galt/riktig angående meg selv ) Jeg, 03.11.1977 Sambo 24.12.1972 Ei datter som starks blir 3
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Hei! Jeg er altfor usikker på dette her enda jeg. Så Jeg vil hvertfall foreløpig ikke prøve meg på noe. Er litt i sjokk over det som skjedde med Baas enda hehe, og har litt å fordøye kan man si. Så jeg håper Baas kan hjelpe deg, for jeg er ikke klar for å være en man spør her inne:-))) Uansett, masse lykke til med prøvingen! Klem
2søtesmåh Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2006 Takk for det. JEg har ikke leste alle trådene her inne, må se hva som "skjedde med" Baas. Regner med det var noen kommentarer eller noe. Uansett, lykke til du også, og lykke til med utvikling av evnene dine. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå