Gå til innhold

Hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått sånn carpal tunell syndrom. Hendene er vonde, de er nummene og kalde konstant, og det gjør vondt å gjøre ting. Bare å skjære en brødskive eller ta en osteskive er smertefullt i håndleddene.

Var hos JMi dag og hørte med ang dette, for jeg har hørt om dette syndromet er veldig smertefullt og plagsomt, at man da kan slippe å gå over termin, også for at det ikke skal få varige men..Er jo 28+3 i dag, så det er jo enda en stund jeg må gå med dette her. JM sa jeg måtte snakke med legen, så fikk han se det ann og eventuellt sende forespørsel til sykehuset om fødsel på termin.... Tenk om det a, da får vi jenta vår 1 januar...om hun ikke kommer før.

Men hva tror dere, noen med erfaring med dette?? Om eventuelt det å bli satt igang pga dette problemet som faktisk er ganske stort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde carpal tunnel syndrom i foorige svangerskap, og det som hjalp meg godt og som jeg ble anbefalt var slike støtteskinner på hendene. Skaff deg sånne så skal du se det blir bedre. De stiver av håndleddene på en sånn måte at ikke nervene blir liggende i klem. Jeg kjøpte mine på en butikk med sykepleierartikler og betalt 700,- for de. Sinnsykt dyrt, men absolutt verdt det.

Skrevet

Har på en hånd, men føler det hjelper litt, men ofte så nytter det heller ikke med sånn skinner altså... Utrolig plagsomt. Hendene mine ser ut som små pølser altså, og det sprenger og dunker... Litt under tre mnd å gå sånn som dette... kommer til å bli sprø...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...