Gå til innhold

Denne ladningen med EL-tester gir svakere utslag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får nå svakere utslag på de siste EL-testene (strips) som jeg fikk fra billige-tester. Første ladning fikk jeg i juli og denne ladningen fikk jeg i midten av september.

Noen flere som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

faktisk, når du sier det så......

har ikke tenkt på det før nå, men jeg har hatt mye svakere utslag med denne ladningen jeg fikk i september.Lurer til og med på om jge har misset EL av samme grunn.....

Skrevet

Det er kun min 2. pp med EL-tester. Men synes det er forskjell!!!

Synd om det gjorde at du misset EL, er jo for dårlig i så fall!

Jeg har hatt svaaakt utslag på teststreken hele denne pp (litt pga SA), men det har blitt svakere og svakere utover. Idag kom imidlertid test-streken raskt fram, men det forble bare kjempesvak. Hvis du skjønner så var den annerledes, men alikevel svak. På alle de nye testene har også kontrollstreken vært svak.

Har bestilt flere tester men de kommer vel når EL er passert

Skrevet

Mine er også svakere enn de siste jeg kjøpte i sommer. Merket det med en gang jeg prøvde første test. Bra den viste pos. da jeg hadde el. Temper så jeg vet at jeg traff el. Altså den viste svak svak pos.

Skrevet

Jeg også la merke til det med en gang. I den forrige ladningen var det også et par tester som var svake, men da tok jeg bare en ny en som ga sterkt utslag! Nå hjelper jo ikke det.

Jeg temper jeg også, men litt av poenget med EL-tester er jo å kunne vite sånn ca på forhånd, ikke etterpå...

Skrevet

Ligger testene deres 'feil vei' i posen, altså med dyppedelen i den enden det skal rives av ?

Skrevet

Ja, mine gjør det. Jeg reagerte litt på det på den første jeg åpna, tenkte at det var en feil, men alle ligger jo slik, så da mener de vel at det er sånn det skal være.

Skrevet

Ja, de ligger "feil vei" i posen. Irriterte meg faktisk over den detaljen.

Jeg har merket godt at de har vært "svake" denne syklus da jeg skiftet til test-staver midt i syklus. Da merket jeg i alle fall forskjell! De hadde mye sterkere utslag. Det har de jo sikkert uansett, men ble vel ekstra merkbart nå...

Skrevet

Det virker som det er normalt at testene viser forskjellig..det viktigste er at alle testene i en ladning viser det samme:) mine og lå feil vei i posen...men fikk positiv el test...og jeg vet jeg hadde el da....:)

Skrevet

Jeg fikk ofså svakere streker enn jeg venligvis får, men det var med QR!

Har testet i flere sykluser nå, og også før mine 2 siste svangerskap og alltid fått 2 - 3 dager med positive EL tester!

Men denne gangen hadde jeg 2 dager med nesten positive tester ,og kun 1 dag med positiv EL test, som også visste seg og være EL dagen!

Testet både morgen og kveld i 6 dager så det vet jeg helt sikkert!

Hmm , rart!

Skulle nesten tro de kom fra samme leverandør selv om de heter forskjellig!

Skrevet

Ja, tror nok de normalt viser forskjellig. Men nå viser de jo i grunn bare det samme, nemlig svake utslag. Og da blir det jo enda vanskeligere å tolke testene :(

Skrevet

QR har samme produsent som billigtestene, så jeg antar at de i bunn og grunn er de samme ja!

Skrevet

Flere som har opplevd det samme? ulik sensitivitet i testpakker?

Skrevet

Dette var 3periode som jeg har brukt el-test. De to første periodene var det ikke noen problem - slo ut positiv i 2dager. Men denne gangen slo den kun ut positivt mandag kveld! (ikke mandag morgen etter tirsdag morgen!). Va kun en svak svak strek de to neste dagene... Rart!! Noen som vett ka grunnen til det kan være?

Skrevet

det kan jo være samme som oss over her. en ladning med tester som er mindre sensitive enn "vanlig".

Hvilken EL-test brukte du?

Skrevet

Jeg fikk nye EL-tester idag, og tok både 'gammel' og to 'nye' tester. Begge de nye var litt sterkere enn den gamle.

Men alle testene hadde kraftigere utslag på test-streken enn det som har vært de siste dagene, så jeg tror jammen jeg kan kalle den positiv i dag (fikk bare nesten like sterke streker ved sist EL).

Forresten så lå også de nye testene 'feil' vei i posen :)

Skrevet

Da er vi jo flere som har reagert på det samme. Vi som har fått tester i august/september har i alle fall en fellesnevner ved at testene er svakere enn *vanligvis*..

Egentlig godt å se at det er flere, da gir deg med et håp om en ørliten produksjonsfeil, eller bar et dårlig "parti" tester, og derfor hadde jeg kanskje EL da streken var sterkt likevel. Jippi!

PS: jeg tror jeg sender en mail til billige-tester fr å høre om det kan skje dette vi mistenker... eller om vi bare er paranoide (godt mulig når man er desperat prøver he he he)

Skrevet

Hehe! Kan veldig godt være at det er vi som er paranoide ja.... Blir gal av all ventingen!!! ;-)

Vist du skriver inn til de og får svar må du fortelle det til oss!

Vi krysser fingrene for at det er noe feil med testene!!! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...