Gå til innhold

Liten oppdatering fra oss :-P

Gjest

Anbefalte innlegg

Fra og med i kveld har ikke jeg plass på sykehuset lenger :-/ Har vært heldig som har fått være så lenge sammen med jenta mi og fått sove der hver natt, men nå er det slutt på det... Sitter igjen med en del rare følelser nå. På en måte er det syyykt deilig å sove hjemme i sin egen seng og få masse alene-kvelds-tid sammen med kjæresten, men jeg er også sååå nervøs for at noe skal skje når jeg ikke er hos nora sofie.

Men ellers går det meste den rette veien :) I dag veiet og målte de snuppa (hun er 1mnd og 2 dager gammel) og hun veier nå 988 gram og har blitt 38 cm lang så hun vokser virkelig med rekordfart!! Og det er jo noe som er superpositivt! Hun er en liten kjempe!! Håper at hun når 1 kiloen snart!

Vi har begynt med noe som de kaller for kengeruterapi, og det går ut på at jeg (eller pappan) skal holde nora sofie inntill huden vår i flere timer av gangen og det er så herlig!! også får vi kose så mye med henne!

Legene sier at hvis det ikke dukker opp noe mer uventet så får vi ta lille med hjem før jul!!!

Jaja det var litt fra oss :-)

klem fra

Fortsetter under...

Annonse

som jeg har sgat før: blir så glad når alt er bra med dere:) endelig er lillegutt her... han kom litt over en uke før termin:) bare fortsett med oppdateringer:) ser fram til trilleturen vår over nyttår;)

masse gode varme klemmer fra med og lillegutt(Henrik:)

Annonse

heija vennen!!

godt å høre fra deg :-D

Prøvde å ringe deg i går, men tror at jeg har sånn skjult nr (aner ikke hvordan jeg har fått det), så men du kan jo bare ringe meg om du får tid da. Takk for bildet forreseten. Nora Sofie er den nydeligste jenta jeg vet om! Virkelig!!!

Du får kose deg med jenten din på dagene da og kose deg med gutten din på kvelden ;-P Viktig å ta vare på hverandre også! Og deg selv!

Vi snakkes da

kjempeklem til deg og lillejenten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...