Gå til innhold

kan jeg ringe føden når....

Anbefalte innlegg

jeg er 11 uker +1 og har spørsmål ang. mageverk og ryggsmerter eller er bør jeg ringe legevakten.

Har hatt kraftige magesmerter og ryggsmerter i to dager og er helt utkjørt. Ingen tegn til blødning så jeg håper det går bra,men vil gjerne få det sjekket om alt står bra til.

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6635635-kan-jeg-ringe-f%C3%B8den-n%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skader vel ikke med en telefon??? Du får jo uansett svar fra folk som vet hva de snakker om, og som kan henvise deg til riktig sted :) Det er ikke noe gøy å være redd, så det er bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite.

Jeg ringte legevakten og fikk komme med en gang. Leverte urinprøve og det ble tatt senkning på meg. Hadde høy senkning og blod + sukker i urinen. Temp 38,6. Legen konstanterte at det var uvi så nå har jeg fått pencelin og håper at dagen i morra blir sååååå mye bedre.

mulig jeg er megablond (er ikke det altså), men jeg er gravid med min tredje datter, og har tydeligvis hatt enkle og problemfrie svangerskap. for her inne er det masse utrykk jeg ikke aner hva betyr? Hva pokker er uvi? er det noe jeg skal forholde meg uvi.tende til ? Hva er det? sett flere nevne det.. Flere uttrykk vi kan lage bok om? (lur idè, forresten..)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...