Gå til innhold

Testet svak positiv i dag tidlig 2 dager før ikm

Anbefalte innlegg

Ja da var det vel klart da jeg skal bli tre barns mor:=) Klarer likosm ikke og ta gleden helt ut for er så redd for at det ikke er riktig men en strek er en strek. Så at det kom til å bli strek nesten rett etter at jeg hadde tissa på clear bluen så da er den vel positiv da selv om den var svak. Har fått veldig ømme pupper og den tingen rundt er veldig stor og har blitt veldig mørk. Jeg er trøtt og klarer maks å holde meg våken til halv ti på kveldene og det er ikke vanlig.

:=):=)

Fortsetter under...

Gratulerer!!! Er det ikke litt rart også - når det eneste man vil se er et + og så klarer man ikke helt tro på det når det først kommer?? Ønsker deg lykke til de neste 9mndene (og etterpå selvfølgelig :o)!

Annonse

Gratulerer! Så gøy! Kan du si mer om symptomene du har hatt? Jeg har IKM på søndag, og har de siste tre-fire dagene hatt veldig ømme bryster, brystvortene er blitt større og den tingen rundt er mørknet. Men så klarer jeg ikke finne ut noe sted om det er et symptom, (om slike symptomer kommer så tidlig) eller om det er noen andre grunner til at puppene mine plutselig forandrer seg. (Også krysser jeg naturligvis fingrene for at det er en liten spire ;-) ) Hva tror dere??

Annonse

Først av alt; Gratulerer så mye til deg 1122334455 og alle dere andre med positive tester!!! Lykke til på 1.trim og kos dere med spira!

Og SusyQ; Jeg har lest at hvis området rundt brystvorta (areola) blir mørkere og større er det et ridlig graviditetstegn, det er jo også et godt tegn at brystvortene blir større og brystene generelt mørkere! Så lykke til, skal krysse fingrene for dere!

Jeg har IKM fra nå til neste torsdag, (uregelmessig syklus) så jeg kan ikke teste enda, i alle fall ikke hvis jeg skal ha sjanse på å få det svaret jeg vil! hehe

Skal prøve å holde ut til neste tirsdag, hvis ikke TR melder seg..( hun kan bare våge!!!! grr)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...