Gå til innhold

Plutselig sover han mye...bekymret!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille tassen har sovet så mye i dag. Han fikk 3-månederssprøytene i går, er det derfor?

Han har også begynt å ta totten, kan det ha noe med saken å gjøre?

Har slitt med at han sover lite og kort, nå i dag er det motsatt...blir plutselig bekymret for det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

datteren min hadde noen dager hun sov kjempe mye og...men det er helt normalt..bare nyt det..;) plutselig er han mye våken igjen..;)

Skrevet

Veldig vanlig at de sover mye etter vaksine. I tillegg har alle babyer dager som de sover omtrent hele tiden. Så alt er nok i sin skjønneste orden:) Så lenge du ser til han innimellom (at han ikke plutselig har feber og sånn) går det så fint så:)

Skrevet

kan nok ha m sprøytne å gjøre, ja! Hvis han ikke ar feber og ikke viser tegn til ubehag ellers, så er sikkert alt ok.

Skrevet

Kan godt vær at vaksinen som enda henger igjen, sånn brukte min gutt å være etter vaksinen..Men søvnen til de små vil varier mye, det blir du å merke ettersom han vokser til. Min gutt som sover såvidt 2 timer om dagen, er helt umulig til å sove om dagen, har de siste to dagene hatt tre blunder på 2 timer. Han er 7 mnd nå. De vokser mer og skal ha med seg mer av det som skjer og beveger seg mer, så da er det godt å sove seg litt opp.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...