Benedictemor Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Har 28 dager igjen til termin og i det siste har jeg vært så søtsyk!!! Har lyst på noe søtt hele tiden (og da snakker vi ikke frukt). Foreløpig har jeg holdt meg i skinnet og skeier ikke ut mer enn i helgene, men nå er det vanskelig å la være altså. På en måte så føler jeg at jeg kan jo spise litt snop etc nå som jeg alikevel har stor mage, og må jo trimme av meg de ekstra kiloene om en måneds tid alikevel. Samtidig tenker jeg at jeg ikke trenger å legge på meg mer enn nødvendig. Noen andre som kjenner seg igjen?
Nicita73 Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Har termin om 4 dager....og jeg bare mååå ha noe søtt hver dag, sånn har det vært de siste 3 ukene. Prøver å styre unna, men det går ikke, akkurat nå har jeg helt dilla på sjokolademilkshake fra McDonald. Har ikke gått opp noe i vekt da, så det virker som om kroppen forbrenner det med en gang. Håper søtsuget slipper når lillegutt er ute. Kos deg du, uten dårlig samvittighet:)
-Helen- Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 søtsuget mitt er der hele tiden...men alt trenger ikke å være søtt. jeg tar til takke med ALT jeg får inni munnen...sånn har det vært i 9 mnd
-Helen- Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 hehe, kom ut litt feil det der men dere skjønner vel
Minesmå:)+en til! Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 Haha....Jeg hadde termin 5.okt...(ja, grrr), og i går fikk jeg SÅ lyst på sjokoladekake at jeg begynte å lage. Det hele endte meg at jeg heller spiste litt av deigen i stedet, for den er mye bedre....åsså heiv jeg resten...da var d liksom greit...HAHAHAHA og søtsuget var borte!!!!
lilli Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 En dag til termin, og søtsuget er enormt, har vært det et par uker. Nå d..... jeg i det, og spiser det jeg har lyst på!
*tigerlilly* Skrevet 10. oktober 2006 #7 Skrevet 10. oktober 2006 Et enormt søtbehov hos meg og ja...og selv om jeg har prøvd, har jeg ikke klart å være like flink som visse andre her..og vekta har vel gått opp et par kg ekstra som følge av det også desverre....men etter fødselen er det stopp!!!! Tror det skal gå greit og...har jo noe annet å kose meg med da!
Leola Skrevet 10. oktober 2006 #8 Skrevet 10. oktober 2006 Ja, har sug generelt både på søtt og salt, men etter hvert måltid er jeg egentlig veldig søtsyk. prøver å lage smoothies, spise fruk osv men det funker ikke MÅ bare han den biten med sjokolade for å bli "mettet". vet at det ikke blir noe bedre etter fødselen. Sist jeg amma var leg sulten HELE tiden!! Tenker på at kiloene skal av og har ikke lagt på meg enormt, så derfor prøver jeg å holde meg litt i skinnet. Men prøver å trimme da (svømme å gå tur) så jeg tenker at det er bedre å skeie ut noen dager ekstra enn å ikke trimme i det hele tatt.
Puttipluttipott*har født* Skrevet 10. oktober 2006 #9 Skrevet 10. oktober 2006 Henger meg på her ja. Har 2 dager igjen til termin, men har de siste ukene måttet ha noe søtt hver dag. Hadde det slik i starten også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå