minni;o) Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Noen som veit om det går ant å få noe til legen mot treg mage??? Blir helt kvalm når jeg vet hva som går inn....og sååååååååååå lite kommer ut igjen:( eller noen som har noen tips? Drikker MYE vann og spiser grovt og forholdsvis sunt:)
selma07 og engel Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Gå på apoteket å kjøp Visi-blin! Det hjelper!
minni;o) Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2006 Takk:) Skal prøve det... Er det noe man må spise/drikke?
Keiserinnen kom 12.01.07 Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 åååå hvor jeg vet hvor plagsomt det er.. Var plaget med hard mage veeeeldig lenge.. heldigvis er det kommet seg no.. Jeg kjøpte dulphalac på apoteket og tok det når det var gått tre fire dager siden sist.. Spurte og jordmor om råd og hun sa: * drikk masse vann samt syrlig melk som biola *spis linfrø, svisker, druer, yoghurt * ikke spis epler og bananer da dette binder magen mer.. dette har hjulpet meg da hvertfall... Lykke til!!
solegget sprekker til påske Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 Hei. prøv med kiwi om kvelden. det hjalp meg. og drikk vann.
Frk. Vable Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 Kjøp Laculose på apoteket. Ta 15 ml. morgen og kveld, best å blande i juice e.l.
missmam Skrevet 11. oktober 2006 #7 Skrevet 11. oktober 2006 Drikk et glass biola om dagen! Det hjalp meg masse! Har hørt at det er veldig bra for graviditeten og når man ammer også, forebygger hvist allergier ol hos barnet og hjelper mor mot treg mage.. hjelper også barnet mot treg mage, hvis du tar det mens du ammer! Jordmor som anbefalte og fortalte meg dette! Var visst en undersøkelse som beviste dette Så jeg skal gjøre det svangerskapet ut og mens jeg ammer! Lykke til
nutri Skrevet 11. oktober 2006 #8 Skrevet 11. oktober 2006 Prøv Benefiber på apoteket. Skal drikkes. Fås som flytende (med eplesmak) eller som pulver (uten smak) som løser seg helt opp i væske. (Ikke som Vi-siblin som er ekkel konsistens på)
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #9 Skrevet 11. oktober 2006 Hei.. Jeg er plaget med treg mage.. skikkelig slitsomt.. Føler meg rett og slett full av "drit".. Uff. det hørtes stygt ut.. men sånn føler jeg det.. hehe Man kan jo ta dulphalac.. både i flytende og tablett form.. fåes kjøpt på apotek.. Har ikke gjort det selv enda.. men vurdere det.. En kiwi daglig sier man også skal være bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå