Gå til innhold

noen men mens smerter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen men mens smerter?? kjenner smerter nede og har kjent det snart i en uke..noen ganger mye andre ganger litt mindre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har stadig svake menssmerter som jeg regner med bare kommer av at livmoren strekker seg og vokser. Kommer og går og varer ikke så lenge av gangen.

Skrevet

Ja, her har jeg hatt menssmerter i fleng og har det av og til fortsatt. Synes ikke det er noe stas, for jeg blir så engstelig at det er mensen som kommer. Men det er visst som det skal være...

Skrevet

ja samme her ja, og kjekker trusa hver gang noe kommer...og slapper av igjen når det faktisk bare er utflod..noe som også er et tegn ..:-) alt er nok som det skal være for oss alle, men bare så uvant i begynnelsen:-) lykke til dere alle og takk for svar:-)

Skrevet

He he he, godt å høre at det er fler enn meg som sjekker trusa, he he he

Skrevet

Joda, var sånn jeg fikk mistanken om at jeg kanskje var gravid. har hatt menssmerter i ca 2 uker nå, sterkere enn det er til vanlig-men har forstått det slik at det er normalt. hvis det går en liten stund uten at jeg har det da begynner jeg å lure på om det er noe galt...har ingen symptomer ellers utenom pos. test.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...