Sunniva78 har to små Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Hadde, som sikkert mange av dere vet et avbrutt fryseforsøk i går. Fikk beskjed om å ringe St.Olavs til helgen. Men lurer jo fælt på hva som skjer videre nå... Håper virkelig at jeg får komme igang med spray om ikke så altfor lenge, men gjelder neste blødning som mens?? Er det ventetid for oss som er "innenfor dørene" ved St.Olavs?? Håper noen av dere vet mer enn hva jeg gjør...
*Lenn* :-)) Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Heisann vennen. Tenkte å svare deg siden jeg snakket med sykehuset selv i dag. Jeg tipper ganske sikkert du får komme i gang så fort du vil selv. Det er, som du sier, noe med å være "innenfor dørene". Jeg valgte selv å vente 2 sykluser, og begynner i desember med spray. Den første mensen (etter medisinstopp) regnes som vanlig mens. Jeg gikk rett på nytt forsøk rett etter SA og mislykkede forsøk, så den mensen du får etter slutt på Progynova er en "vanlig" mens - sånn jeg har forstått og opplevd det. Uansett er det faktisk (i følge sykepleieren jeg snakka med) ingen som er satt opp for neste år! Er det mulig? Hun hadde faktisk ikke engang kalender for neste år, måtte ta den for i år og regne dager og uker... ) Så da er det maks 2 sykluser å vente (om det da skulle være "ventetid" der.... Lykke til framover Sunniva. Det er et hardt liv, av og til føles det bare så inni h......urettferdig.Vet akkurat hvilke følelser som melder seg etter den ene nedturen etter den andre...... Måtte vi lykkes til slutt!!! ) Stor klem fra
Sunniva78 har to små Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2006 åå, takk for svar Lenn!! Du er så god å ha, vit det!!! Høres flott ut at det ikke er mere ventetid! Synes det er pyton å vente jeg, får vi valget kjører vi på med det samme. Høres rart ut at ingen er satt opp for neste år!!! Kan vel ikke stemme vel... Hmmmm. Jeg er sikker på at vi lykkes til slutt Lenn, man må bare holde fast på troen. Jeg glepper den litt noen ganger, spesielt når jeg får alle gla`meldinger fra venninner rundt om kring... Men bare jeg får èn dag eller to, så er jeg superoptimist igjen... Litt rar denne psyken ja... Stor klem fra meg, vi snakkes!!
Emma*den lykkelige venter Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Hei Jeg hadde nett et avbrutt forsøk pga eggene ikke overlevde. Sluttet med Progynova og fikk "mens" etter fire dager. Legen anbefalte oss å vente til neste mens før jeg startet opp med nytt forsøk.
Sunniva78 har to små Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2006 Men er det anbefalt fysisk sett? Eller tenker de på det psykiske?
Ann-ch. Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 Hei Sunniva:-) Jeg må le litt av deg jeg. Du er en skikkelig tøffing som ikke gir opp. Jeg beundrer deg for det. Jeg tror de anbefaler å vente iallafall en mens mest pga det fysiske. Blir mye hormoner en propper kroppen full av. Tror kroppen har godt å komme tilbake i normal gjenge igjen. Men det er jo forskjellig fra sykehus til sykehus. Føler du deg klar for ny runde og du får lov,kjør på Sunniva:-) Du skal se at det klaffer nå.Det har jeg bestemt. Stor klem
Sunniva78 har to små Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2006 Hei Ann-ch! He he, ja her kjøres det på!!! Orker ikke mer "dødtid" enn nødvendig, synes det tærer mere på jeg. Men om jeg er tøff? Vet ikke det da... Har mine dager jeg også, som dere andre. Men det skal ikke så mye til før jeg klarer å se framover igjen, og det er jo bra. Jeg ringer St.Olavs når jeg får mens igjen, da får jeg vel høre. Men du, hvordan går det med deg? Hvilken rugedag er du på nå? Har ikke glemt deg vettu, tenker på deg innimellom ja:-) Klem-
Ann-ch. Skrevet 11. oktober 2006 #8 Skrevet 11. oktober 2006 Hei igjen du! Ja vi har vel alle våre dager og det er vel helt normalt i denne prosessen. En kan jo bli smårar av alt en skal gjennomgå:-) Det blir spennende å se hvordan det går fremover. Med meg går det bra.Er på rugedag 5 nå. Tiden går jo selv om jeg er sykmeldt.Skal ta blodprøve til onsdagen,så da er det bare å krysse alt som er:-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå