Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Babyen min (nyfødt) former ofte munnen som en o. Nesten litt "apeaktig". Noen som har noen formening om hvorfor hun gjør det? Er dette noe deres barn gjør?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Man bekymrer seg for de rareste ting når man er nybakt mamma Alt er sikkert helt i orden. Slapp av og kos deg med babyen!!
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Ja,det gjør min nyødte gutt.Det skjer når han vil bæsje,da blir han vedig konsentrert former munnen:)
WP-TLogPeanut Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Hehe...tuppa mi har begynt å gjøre det der hele tia nå hun ...
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 Jr gjorde det også, syns han var kjempe søt
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 babyens første måter å prøve å kommunisere på det! hvis du har tålmodighet og sitter og ser på babyen mens du pluter m din munn, eller strekker ut tungen kan det godt være at han eller hun hermer etter!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #7 Skrevet 10. oktober 2006 Så godt å høre:) Skal prøve å se om hun vil herme etter meg. Takk for tipset og svarene!
Gla-mor Skrevet 10. oktober 2006 #8 Skrevet 10. oktober 2006 Kjempemorsomt at det er flere som har babyer som gjør dette. Min første "pratet" mer med tunga, men denne gjorde akkurat som din. Syntes det var kjemperart til å begynne med, og jordmor på barsel måtte le da hun så ham. Gjorde det når han var mett, og så seg samtidig forundret rundt. Kjempesøt ;-D
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 10. oktober 2006 #9 Skrevet 10. oktober 2006 har hørt et gammelt kjerringråd,at vess babyen laga o-munn,så tissa dem:) men om da e sånn,da veit ikke e...
Nancy's mama Skrevet 10. oktober 2006 #10 Skrevet 10. oktober 2006 prinsessa gjorde det også. i tillegg lagde hun skikkelig kyssemunn og kysselyder med en gang hun var født=) hun er puppoman da, og søker masse etter puppen eller smokken så tenkte det hadde noe å gjøre med det?
Vona Skrevet 10. oktober 2006 #11 Skrevet 10. oktober 2006 Hehe, det gjorde min eldste datter også da hun var nyfødt! Det så faktisk ut som om hun prøvde å plystre! Utrolig morsomt syn, og alle lo av plystremunnen hennes. Nå er hun 2 år og gjør det ikke så ofte lenger. ;-)
sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 11. oktober 2006 #12 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg trodde dette var fordi babyen ville ha pupp..er sulten?? Jeg har tolket det sånn med min baby ihvertfalll.. når hun gjør det og smatter får hun pupp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå