Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere kun sex rundt el eller ellers og?? =) hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er klart vi har sex ellers også! :)

Tipper vi har ca hver tredje dag, sånn i gjennomsnitt og hver dag rundt EL. Det med sex går jo litt i perioder, om sommeren så har vi stort sett hver dag (og i ferier), men ellers så blir mer som jeg skrev over her!

Skrevet

hver andre, tredje dag ca. Litt oftere rundt EL :-) Siste pp prøvde vi hver eneste dag i ei uke i perioden før og rundt EL, men det gikk ikke det heller...

Skrevet

vi r i downperiode når det gjelder sex.... har vært det en syund nå... har sex ca 1 gang i uka, prøver oftere rundt el.

Skrevet

Vi har som regel 3-4 dager i uken...=) Men det er jo selfølgelig perioder det ikke er ofte i det hele tatt...=) Men nå er vi heldigvis i en god periode, og det er bra, for det nærmer seg el... Hehe..

Skrevet

Hos oss varierer det en del!

Noen ganger kan det gå ei uke mellom hver gang, og noen ganger blir det hver dag! :-)

Skrevet

Her i huset pleier vi å ha sex bare 2-3 ganger i mnd. Samboeren min jobber utrolig mye i perioder, og nå har han en sånn periode, så nå har vi kke hatt sex på sikkert 6 uker, borsett fra en kjappis forrige søndag da... Vi har pleid å ha sex stort sett rundt el, skjelden det har blitt noe ellers dessverre, men nå har vi sluttet å prøve på "ordre" fra gyn, så nå kan vi ha sex akkurat når det passer oss :-)

Kunne ønske vi hadde sex 2-3 ganger i uken, men det ser ikke ut til at det noen sinne blir sånn. Det plager meg veldig, men ettersom det er det eneste "problemet" vi har så velger jeg å prøve å akseptere det.

Må si dere er heldige dere som tar det for gitt å få sex flere ganger i uka :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...