Billy 2 Foedeklar Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Er i uke 38 nå har så mye kynnere med litt vondt, mye nedpress og i følge legen festet hode at jeg er helt nummen i magen, den er øm og sår.Er ganske sikker på at slimproppen har gått, har gått til modningsakupunktur og fysio ville at jeg skulle få noen til å sjekke åpning, jordmor er sykemeldt og legen tørr jeg ikke spørre ( Fastlege uten interesse for graviditet). Forsøkte å kjenne etter i dag selv i dusjen og syntes det var veldig åpent der oppe, kom så langt som innsiden av bekkenet, kjennte benkanten.Er nå redd for at vannet har gått, eller at jeg lekker, da jeg ofte er fuktig i truseinnlegget, begynner å få panikk for at noe skal gå galt nå helt på slutten.Har kjent ekstra mye liv siste uken, også redd for at babyen blir stresset av alle kynnerne. Sorry, for langt og rotete innlegg !!! Er det noen som har et visdomsord i denne anledning, tørr liksom ikke å ringe føden i "tilfelle" noe av alt som kan gå galt har skjedd !!! Håper på svar !!!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Så ring føden da vel...........................................
Venter på gutt nr 3 :) Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Tror jeg ville tatt til mot og ringt enten legen eller føden. Bedre og være sikker enn usikker.. Har selv vært til legen i dag pga litt stikninger i magen. 'Ingenting galt, men legen var glad jeg tok kontakt.. En skal stole litt på intuisjonen sin og ta kontakt om en er usikker på noe.. Bedre føre var... Vet ikke om dette hjalp, men lykke til.. Hilsen Camilla, med gutt nr to og termin 1. juledag..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Ring til fødeavdelingen! de kan gi deg de beste svarene og de synes garantert IKKE at du er hysterisk eller maser! De har omsorg og hjelp å tilby. Det blir jo ikke bedre av at du ikke snakker med dem i hvert fall! Lykke til!!
Billy 2 Foedeklar Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2006 Ringte føden og fikk beskjed om at dersom jeg ikke hadde store smerter eller blødning var det bare å slappe av, regnet vel egentlig med et slikt svar.Takk for svar fra dere !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå