Arb.ledig husmor Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 feber? Jeg er førstegangsmor, og e veldig usikker på når jenta mi ha feber og ikke... Hun er 20 dager i dag, og i natt skreik ho mye, og i dag sove mer enn vanlig...
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Bare å måle det! :-)
mai mammaen til to Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 det er vel likt for alle? 38 er vel feber... men hvis almentilstanden hennes blir redusert, så ville jeg kontaktet legen...babyer som er så små skal ikke være syke...
zitapus Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Fikk beskjed av jm at hvis en unge på under 3 måneder (tror det var det) fikk feber over 38 skulle man kontakte lege pga at så små barn har vanskelig for å kontrollere temperaturen.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 så små barn "skal" ikke ha feber (hvis du gir mm)! vanlig med urolige dager/netter!! og viss hun har vært våke hele natten, vil hun jo sove hele dagen;) men mål feberen du (sikkert ikke noe annet enn litt urolighet)
Arb.ledig husmor Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2006 Gir nan her... Eg spør fordi eg sjøl ha lav kroppstemeratur, og har feber når den vise 37,6... Lurte på om det va det samme m jenta mi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå