Gå til innhold

Kjære nattinatt se hit ! ! !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske fortvila om dagen, jeg er gift men har møtt en annen fyr. Har kjent han i ca 10mnd og nå så sier han at han savner meg og at han føler mere for meg enn vennskap. Jeg føler også noe for han men er litt usikker på hva, mulig det er fordi han ikke utrykker seg godt nok så jeg blir litt reservert. Kan du se litt rundt dette og gi meg svar, det ville bety veldig mye for meg. Jeg får ikke ro i skjela tenker hele tiden vær dag. Vi har daglig kontakt og jeg hvet at det ikke er bra for ekteskapet mitt. Er dette noe jeg bare skal legge på hylla?? Eller kan det bli oss to??

Jeg 070875

han 070877

Blir snart gal av all denne grublinga...han er ærlig i mot meg hele veien!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo

Meiner eg svarte deg på dette tidligere, og då meinte eg det var lurt å la det forholdet ligge.Men skal sjå kva eg får opp no.Ikkje noko kjekk situasjon det der,det veit eg.

Du, eg får opp at du ønsker å behalde mannen din.Stemmer det? Og eg fekk opp at du ikkje burde satse på han som du har kontakt med no.Men kva seier magefølelsen din egentlig?Ser du for deg eit liv uten mannen din? Det blir jo eit valg du må ta.Etter sjølv ha blitt skilt, så veit eg, om det var eg som gjekk,at det er ei totalomveltning av livet ditt.Det blir snudd på hove, og ein må begynne på nytt igjen,med veldig mykje i livet sitt. Men om du er sikker på at det er det du vil, så kan du satse på denne nye mannen din, slik eg gjorde.Men tviler du, vil eg ikkje anbefale deg det.For begge kan du tross alt ikkje halde på.Og dette er ikkje noko godt for deg.

Og ved direkte spørsmål,fekk eg ikkje opp at det blir dere to.Eg ønsker deg alt godt videre i livet vennen.Go klem til deg

Skrevet

Hei vennen :)

Ja du har svart meg før og det samme har Kimby..jeg blir bare helt sprø i hodet mitt snart...fikk det samme svaret av dere begge to og det var jo bra :)

Egentlig kan jeg ikke se for meg ei frammtid uten min mann..jeg er jo veldig glad i han så hvorfor jeg holder på slik ja det er et godt spørsmål..skulle hatt en omgang juling kanskje så hadde jeg vel slutta med det...hehe..Vi har jo ikke kontakt nå som jeg har flytta fra byen så da blir det jo enklere...men så fort jeg kommer hjem og setter meg forann pc'en da er det gjort...da er det skriving med en gang...! Mannen min er jo så snill og god og kommer med komplemanger til meg værdag....nei jeg må virkelig ta meg sammen...

mannen min 120474

God klem tilbake nattinatt

Klem

Skrevet

Ja ja juling...Deter ikkje så lett med desse følelsene heller.Men eg trur du er for glad i mannen din til å gå i frå han.Var slik eg tenkte.Og han er veldig glad i deg.Er ikkje sikkert du får igjen det same veit du..Masse klemmer og lykke til

Skrevet

nei du har nok rett i det...men kan du se tvillinger på meg til neste år ??

har blitt spådd det tidligere skjønner du...får du opp det samme??

Ja jeg er for glad i mannen min til og gå...så da burde det heller ikke være vanskelig og kutte han andre...!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...