Gå til innhold

hvordan pynta dere til dåpen??

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har ikke framkalt bilder enda. Men, pynta med rosa ballonger med hjerter på, store rosa kubbelys, rosa og lilla telys utover bordene, hvite duker, blomsteroppsatser med rosa roser i..stort sett alt i rosa...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg tok ikke ett eneste bilde av dåpspyntingen.... :o/

Men vi hadde hvite duker, hvitt servise...

Lyseblå servietter og lyseblå kubbelys...

Og så kjøpte jeg en hortensia, når vi kom tilbake fra kirken knep jeg av blomster fra den og strødde utover duken... Det ble faktisk veldig fint. Og veldig enkelt og billig! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje jeg skal utfylle litt mere med tekst, for ikke så lett å se på bildene fra barnedåpen....MEN, pynta med kubbelys og telys i mørk rosa og lys rosa....stemplet ut hjerter i papp i rosa og strødde på bordet (scrapbookingmaskin greier som lager hjerter) hadde en enkel blome i tynn tynn vase...som bare rommet en blomst, dette også i rosa

skulle ha stettglass og hvite tallerker, men leigde et lokale, og det hadde verken stettglass eller middagstallerker, så måtte sanke i hop tallerker på bygda...de fleste hvite, men i ulike mønster

hadde hvite duker, og lagde bordkort av små rammer som jeg la rosa papp i og skreiv navna på....

vel, enkelt forklart.....men du får et vist intrykk på bildet, og bilda blei tatt kvelden før dåpen....så hadde ikke satt alle de enkle blomstene på bordet...

hadde og skåler med rosa skum snop i på bordet, fikk kjøpe en hel boks med sånt smågodt av min søster som eiger en kiosk....

vel....og serviettene brettet jeg til "krone"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...