Gå til innhold

jobbing å sånn....

MrsDior & baby-Dior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er hjemmeværende, typen jobber på sjøen 5 uker på og 5 uker av. jeg måtte avbryt skolegangen for det ikke var vits å gå på skole frem til jeg skulle føde sa rektor, jeg hadde lyst og savner skolen. Skal ha i mars så jeg hadde ikke kunnetfortsette etter det for det er litt lang veit til skolen og må amme og slikt. Bor på en ganske liten plass og ingen vil ansette folk som er gravide, og det er også vansleig pga jeg har begynnt å få veeeldig bekkenløsning! slik? var det noe mer=)

Heihei!

Jeg er hjemme for tiden..sykemeldt fra skolen pga bekkenløsning..

Sambo er i militæret :( Mulig han får dimme om 1 1/2 mnd! jipiiiii....)

Vi er bosatt i Trondheim foreløbi..:)

Det vanskeligste er vel bekkenet mitt...er så forferdelig vondt noen ganger! Er også litt redd for at jeg må være hjemmeværende til gutten har kommet ut..altså 22 uker! Huff... det ser jeg kjempemørkt på.

Hva med deg?

Jeg er student på høyskole, studerer barnevern, og forloveden er selvstendig næringsdrivende som jobber VELDIG mye, hele tiden. Og tjener jo selvsagt greit da. Men når barnet kommer så blir han mer hjemme. *gleder meg...* Vi bor utpå landet, så den store drømmen er jo å få oss en gård der vi kan leve lykkelig resten av livet... hihi..

jeg blir hjemme til gutten kommer ja:) Og sikkert 1 år til, for det er så langt å reise til skolen og blir et stort problem angående amming:( så blir sikkert hjemme til gutten er 1 1/2 så han kan dra i barnehagen:)

Er ikke sykmeldt fra skolen så jeg får vell ikke noe støtte penger heller?:(

Sliter virkelig med bekkent, greier nesten ikke og gå. blir extra vondt om jeg tar av meg lesten med ene fote, eller skyver gulvteppet med en fot. greier heller nesten ikke og gå turer:(

men om du sliter med og finne en stilling når du skal sove eller det er vodt og ligge på siden, ligg med en pute mellom bena:) da ligger hofta beit, hjalp med meg:)

Typen i millitæret:(? hvet hvordan det er å være lenge borte fra typn:( min er borte 5 uker, men er da hjemme 5 uker også da:)

ellers da? spydd noe? kjenner du sparking?

Annonse

Næh.. får henge meg på denne.. kjeder meg litt her eg og...

Jobber i hjemmesykepleien som omsorgsarb.lærling, men er for tiden sykemeldt gr bekkenløsning :-S Synes det har vært litt tøft og jobbe i hjemmesykepleien når eg går gravid, er litt tungt arbeid...

Er i fra Bergen, og blir vel her i hvertfall i ett år til.. Sambo er i militæret og har 9 mnd igjen der :-S Men han er nå her i Bergen og har sånn halv åtte til fire "jobb".. Kjører rundt på VIP folka i militæret...

enn andre da?

Jeg jobber som kontormedarbeider og samboer driver en mobilbutikk (butikksjef)... Vi bor i oslo.

Første svangerskap synes jeg gikk supert å jobbe (jobbelt helt frem til det var 3 uker til termin - uten en sykedag). I dette andre svangerskapet synes jeg det er mer slitsomt enn sist....men det går helt greit nå også (enda ikke vært syk fra jobben - uke 27). Merker det er mer slitsomt å gå gravid når man har en liten en fra før, i tillegg til full jobb....

jeg er hjemmeværende nå for vi ak har flytta til Bergen, har ikke funnet jobb. og det er vel ikke så veldig lett og få jobb når jeg er gravid heller akkuratt *sukk*

sambo er egentli fisker, men det er jo ikke så veldig lett å finne jobb i bergen når du er det. derfor er han arbeidledig, men han har søkt på jobb-(er), og jeg krysser fingrene fo han=)

jeg har bekkenløsning så tanken på å jobbe er ikke akuratt fristende heller..

begynner på frisørskolen til neste år, og det gleeeder jeg meg kjempe masse til=)

Jeg går på vidergående skole, og jobber kvelder, helger og ferier i skobutikk... kjæresten er i militæret frem til november, men er utdannet lastebilsjåfør og begynner som det dagen etter dim...

Han har flere jobbtilbud, så han ser det litt ann hva han vil velge... Men det er faktsik overraskende høye lønninger som blir tilbudt nå, siden det er så stor etterspørsel på gode yrkessjåfører...

også er han i kommunestyret da, men det betaler bare 1000 kr i mnd, så er jo ikke store greiene, men..;)

Vi bor foressten på Jæren.. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...