Wea og mini Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 HAdde like mye håp denne måneden som alle de foregående månedene de siste drøye to årene. Men nå kjenner jeg den karakteristiske ømme følelsen i magen og korsryggen og tr er nok i anmarsj igjen. Like forbanna presis på tida som alltid. HVORFOR blir det aldri vår tur? Jeg er sliten! Skal i gang med assistert befruktning før jul, håper på resultater da. Lykke til alle slitere, nå må det snart bli oss som skal rope hurra.
74skytte Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Ja, det er alltid like frustrerende. Hver måned. At det skal være så vanskelig! Vi her inne forstår deg ihvertfall godt, så det er bare å tømme seg her. Jeg får bare ønske deg lykke til videre! Kanskje neste måned...... Klem
Mizz-Lene Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Uff... JA, atter engang kommer mensen.. Kjenner den følelsen alt for godt. Det er like forbanna kjipt hver gang. Egentlig rart vi som har holdt på så lenge fortsetter å ha forhåpninger og tro på at det en gang skjer?? Vi får satse på at litt hjelp fra leger etc gjør susen til slutt. En gang må det bli våres tur!!!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Dumme mensen tanta!!! Har henne selv nå...sukk... Masse lykke til med ass.befruktning, håper det er det som skal til! Håper på spire i magen til jul på oss begge!
Wea og mini Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2006 Takk for svar! Det hjelper litt på motet å ha noen her inne å snakke med. Ja, takk til julegave!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå