Gå til innhold

Hallo Teodor`s mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såg svaret ditt til ho som hadde bb.Men veit du om han er dyktig på tett mjelkeganger og? Eg har det kvar morgon omtrent når eg våkner.

Guten min er stor, så for den del kunne eg ha slutta,men me held no på fortsatt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann!

sist-da æ fikk hjelp hos han, hadde det ikke utvikla sæ helt til betennelse. va rød og hoven, hadde bynt å få feber. og va i pjusken form. det va helt tilfeldig at æ ringte han. svigerfarn min fortalte at endel bønder brukte homeopatiske medisina til kyr me jurbetennelse. æ flirte litt. men det va fredag, klokka va 14. æ va desperat. hadde sotte i dusjen og massert. fingran va skrukkat og æ bare grein. ringte han. han hadde faktisk ferie. men han for innom jobb og fiksa tabletta til mæ. måtte ringe han hver dag den helga. så han fikk mæ fulgt godt opp pr tlf. det hjalp første dagen allerde. spiste det her i 2 uker. har enda masse igjen på det glasset æ fikk..og har det me mæ overalt!!

min gutt e 3,5 mnd. æ hadde slutta å amme hadde det ikke vært for den hjelpa æ fikk hos han!

æ møtte han rett og slett ikke i det hele tatt. men æ hadde ingenting å tape. selvfølgeli måtte æ kontakte lege hvis det ble ille osv. det e helt milde naturmedisina. spiste en ganske stor dose de første dagan. da kunne æ føle mæ litt småkvalm og svetta litt rett etter at æ tok dæm .men det gikk over. det virka jo me en gang så det va værd det!!

bor du her i tromsø? ja--ville ringt han! e sjøl sykepleier, og kanskje litt skeptisk til naturmedisina.. kjenne åsså nån som har vært hos han for akupunktur og andre ting! nån har også fådd hjelp til kolikk onga me go effekt!!

Skrevet

Tusen takk for svar.Nei,eg bur ikkje langt frå Bergen.Eg har prøvt homeopat med som eg har fått av homeopat her, og som eg har fått tilsendt.Men det gjeld jo å finne den rette med.Ja eg og er spl,men trur at slikt som er vanskelig å kurere ved allmenn medisin, og her til og med før det er blitt betennelse, er verdt å prøve.Men sjølvsagt så finnes det nok mange som praktiserer som ikkje er like seriøse.

Men eg kan jo prøve å ringe han.Går å tar akupunktur og no, så eg håper det hjelper.Har vore mykje plaga sidan eg fekk eine jenta mi for ti år sidan.Då hadde eg kraftig bb, og legen meiner det er arrvev som gir plagene mine.Tusen takk for svaret.Klem

Skrevet

hei! har du snakka med homeopaten i tromsø??

det kan jo være at hvis du har arrvev--at det kanskje ikke hjelper med homeopatiske medisiner uansett??

håper i allefall at du får den hjelpa du trenger og får fortsette med amminga:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...